Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Cannondale au lansat o versiune complet nouă a binecunoscutei cursiere de anduranță Synapse. Special concepută pentru cei ce preferă turele lungi și sportive, noul Synapse a fost redesenat pentru a oferi cicliștilor confort superior, performanțe mai bune și capacitatea de a ataca cu încredere orice drum, oriunde. Cu sistemul de microsuspensie SAVE îmbunătățit ce include acum noile modele de ghidon și tijă de șa SAVE System, un cadru considerabil mai ușor și cu spațiu pentru anvelope de 32 mm, noul Synapse este o bicicletă adevărată de anduranță pentru cei mai pretențioși cicliști.
Tehnologia de microsuspensie SAVE a fost centrul tehnologiei modelului Synapse încă de la lansarea sa în 2006. Zonele de flexare special concepute în cadru și furcă absorb vibrațiile și șocurile mici, păstrând confortul ciclistului și un control excelent pe suprafețe denivelate. Noul Synapse folosește un sistem SAVE reproiectat ce se găsește în chainstay-uri, seatstay-uri, brațele furcilor și care adaugă tija de șa SAVE de 25.4 mm și noul ghidon SAVE SystemBar integrat cu pipa, toate acestea construind un sistem complet ce izolează ciclistul de loviturile dinspre șosea, fără să îi modifice experiența trăită. Pentru un cockpit elegant, noul ghidon are inclusă o prindere detașabilă pentru un computer Garmin și o lumină Fabric Lumaray.
Bara ergonomică și eliptică SAVE a ghidonului SystemBar se simte excelent în mână și oferă ciclistului mai multă deflecție decât unul clasic. SystemBar funcționează cu restul elementelor SAVE de pe bicicletă pentru un rulaj fin și un control mult îmbunătățit. În plus, faptul că e format din două bucăți separate oferă aspectul integrat fără neplăcerile date de un ghidon cu pipă din aceiași bucată permițând cicliștilor să își ajusteze fin poziția cu pipe de lungimi diferite și un reglaj de 8 grade pe verticală.
Poziția ciclistului e extrem de importantă la bicicletele de anduranță. Geometria de anduranță Synapse Race Geometry oferă compromisul perfect între agresivitatea de competiție și poziția relaxată înaltă pentru ture lungi. Oferă astfel ciclistului poziția aplecată necesară pentru vitezele mari, dar suficient de confortabilă pentru ca acesta să poată pedala mai mult.
Pentru a avea performanțe îmbunătățite și caracteristici de competiție mai bune, noul model 2018 este mai ușor și mai rigid decât cele precedente. Cadrul este cu 220 g mai ușor pentru accelerații excelente și cățărări rapide. Rigiditatea a crescut cu 10% la headtube și monobloc cu ajutorul unui design asimetric al cadrului care rezistă mult mai eficient forțelor produse de frânele pe disc și de pedalat. Construcția optimizată în funcție de mărimea cadrului variază dimensiunea tuburilor și aranjarea straturilor de carbon în funcție de dimensiune.
Noul Synapse duce mai departe conceptul de optimizare pentru mărime oferind trei dimensiuni diferite de headtube și trei offset-uri ale furcii Acest lucru permite fiecărei mărimi să aibă o rigiditate corespunzătoare în zona fronală și un sentiment foarte consistent al direcției pe toată gama de dimensiuni.
Pentru a mări raza de utilizare a noului Synapse, acesta are acum loc pentru anvelope de 32 mm și prinderi discrete de aripi de protecție. De asemenea regăsim ax thru pe spate, prinderi flat-mount de etrier și portul de cabluri inteligent Synapse care permite o rutare curată și modulară pentru orice cabluri de la eTap la Di2.
Cu capacitățile sale de competiție și de accesibilitate pe orice drum în deplin confort, noul Synapse oferă o experiență deosebită pe orice de la asfalt perfect până la drumuri izolate de calitate proastă, fiind o mașină adevărată de anduranță.
Cannondale Synapse va fi disponibil în multe versiuni, inclusiv patru specific feminine, cu prețuri între 2.499 și 9.999 USD. Pentru mai multe informații vizitați pagina producătorului.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.