Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Una din problemele cu care se confruntă cei care doresc să-și facă o bicicletă gravel din piese, folosind un cadru mai vechi de mtb, este că nu pot folosi transmisa de mtb pe care, probabil, o au deja pe respectiva bicicletă. Neputința vine din faptul că pentru a fi un gravel bike veritabil, bicicleta trebuie să aibă ghidon „drop”, similar cu cel de cursieră sau ciclocros. Însă pe un astfel de ghidon nu poți instala shifterele tradiționale de mtb.
Dar acum există manetele mecanice Sensah SRX Pro pentru 11 viteze, gândite să se potrivească cu rația de tragere a cablului la un deraior mtb Shimano, cum ar fi un XT.
Noile manete Sensah SRX Pro au fost proiectate să fie compatibile cu deraioarele de mtb și cu frânele acționate prin cablu, fără să fie nevoie să faci alte modificări, cum ar fi șuruburi „b” mai lungi, schimbarea patinei deraiorului, Goat Link etc.
Manetele Sensah SRX Pro dispun de reglaj de reach pentru a se potrivi cu lungimea degetului tău. Cu o singura mișcare amplă spre stânga, pot fi schimbate până la trei viteze în sus pe caseta de pinioane. În direcția opusă se schimba câte o singură viteză.
Așadar, cu noile manete mecanice Sensah SRX Pro îți poți face o transmisie 1×11 pentru bicicleta gravel cu ghidon „drop”, folosind casetă cu 11 pinioane de mtb, deraior Shimano de 11 viteze pentru mtb și frâne pe disc acționate mecanic.
Specificații și preț Sensah SRX Pro
- Proiectate pentru transmisie 1×11
- Greutate: 428 g perechea
- Schimbare viteze: 3 în sus, 1 în jos
- Reglaj pentru reach: da
- Preț: 79 $
Sensah SRX Pro se livrează în România din SUA, taxele poștale fiind de 34 $. La aceste prețuri se mai pot adăuga costuri vamale. Sensah SRX Pro sunt disponibile și pe Aliexpress.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.