Acum citesti
Bianchi a lansat noua cursieră polivalentă Sprint

Sprint a fost în anii 70 un model de cursieră din oțel de nivel mediu din colecția companiei italiene. Bianchi aduce înapoi în ofertă Sprint sub forma unei cursiere moderne din carbon, cu un preț rezonabil. Spiritul bicicletei rămâne același, oferind calitate de top pentru cei ce vor să înceapă să participe la cursele de șosea sau pentru cei ce se dau de plăcere. Bicicleta vine echipată la alegere cu frâne pe jantă sau pe disc.

Noul Sprint intră ca model nou undeva la mijloc în colecția Bianchi, fiind optimizat aerodinamic asemănător cu Oltre, dar cu un preț mai ieftin chiar decât Aria, însă nu e la fel de ușor ca Specialissima.

Sprint se dorește o bicicletă intermediară, bună la orice disciplină de șosea, ce împrumută tehnologie de la modelele complet aero Bianchi. Bicicleta are rolul să ofere performanță accesibilă, însă e fabricată în Italia la fel ca modelele de top.

Cadrul din carbon monococă est aprobat UCI și primește geometrie de competiție, cu aproximativ aceleași unghiuri și dimensiuni ca modelul de top Specialissima. Acest lucru ar trebui să o facă reactivă pe circuitul de curse și la linia de finish.

Chainstay-urile sunt un pic mai lungi pentru a face loc anvelopelor de 28 mm la versiunea cu frâne pe jantă și de 32 mm la cea cu frâne pe disc. Această modificare mărește puțin și stabilitatea, făcând bicicleta mai adaptată turelor lungi pentru amatori.

Deși Bianchi spune că design-ul grafic e minimalist, Sprint ar putea să câștige un premiu pentru cele mai multe locuri unde e trecut numele producătorului. Cadrul e disponibil doar în culorile negru și celeste.

Practic, brațele furcii, toptube-ul, downtube-ul și chainstay-urile sunt complet acoperite de o grafică repetitivă cu numele mărcii Bianchi. Nu e o grafică agresivă dar e omniprezentă.

Furca primită de Sprint e complet din carbon, cu profil aerodinamic în zona din spate.

Rutarea cablurilor e complet internă, compatibilă cu sisteme mecanice sau electronice, monoblocul e de tip BB86 iar deraiorul față are prindere braze-on.

Tija circulară de 27.2 este prinsă cu un sistem de strângere ascuns în cadru. Dropout-urile sunt din carbon, cu plăci de contact metalice.

Varianta cu frâne pe jantă are butuci cu ax QR clasic iar cea pe disc are ax thru de 12 mm și prinderi de etrier flat mount.

Modelul cu frâne pe disc e disponibil în 7 mărimi între 47-61 cm și va fi disponibil echipat cu 105, Ultegra sau noul Force eTap AXS 2×12. Modelul cu frâne pe jantă e disponibil în 8 mărimi între 44-61 cm și în două echipări, cu Shimano 105 sau Ultegra. Prețurile încep de la 2000 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + fifteen =