Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Iată că și cei de la e*thirteen se implică în segmentul anvelopelor pentru biciclete, mai precis cele dedicate bicicletelor de enduro, o piață care se află într-o creștere vizibilă. Fiind singurele modele construite de producător (TRS Race și TRS Plus), acesta a avut suficient timp la dispoziție pentru a le proiecta fără compromisuri, rezultatul fiind unul pe măsură, așa cum ni se șoptește din culise.
Există 4 versiuni, care împart aceeași carcasă, toate proiectate pentru a fi utilizate cu jantă cu o lățime de 24 până la 31mm și au aceeași lățime: 2.35 inch. Astfel, ai la dispoziție o anvelopă în format 27.5 (900 de grame), 27plus (870 grame), 29 (930 grame) și 29plus (900 de grame), diferența dintre ele fiind făcute de compound: Sticky Triple pentru dimensiunile normale și Durable Dual pentru cele în formatul plus. Toate sunt pliabile.
Carcasa a fost construită cu crampoane înalte pe laterale, suficient de apropiate, pentru a oferi o aderență maximă în viraje. Totodată, acestea sunt optimizate pentru reprize de frânări excelente. Crampoanele centrale sunt de dimensiuni medii, asigurând o viteză de rulare bună, chiar foarte bună pentru o anvelopă atât de agresivă așa cum declară producătorul. pereții laterali sunt ranforsați, la fel ca în cazul anvelopelor de Downhill, oferind o foarte bună protecție împotriva penelor de cauciuc. Din acest motiv, anvelopele nu cântăresc mai puțin de 900 de grame, însă ținând cont de rezistența și durabilitatea pe care le oferă, se poate vorbi despre o greutate decentă.
Mai multe detalii despre noile anvelope găsești pe bythehive.com.
Introducing: TRS Tires & Wheels from e*thirteen components on Vimeo.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.