Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Noul compus TOP40 Tackee este cel mai moale cauciuc creeat de Vee Tire Co. până acum și deja are rezultate bune pe circuitul din Cupa Mondială de downhill. Noul TOP40 este acum folosit în anvelopa Snap WCE (World Cup Edition) destinat disciplinelor downhill și enduro. Anvelopa seamănă cu modelul Flow Snap, dar este totuși diferit.
Noul WCE are proeminențele mai drepte, Vee Tire spunând că astfel anvelopa va fi mai eficientă pe viraje. Proeminențele laterale nu sunt perfect aliniate, cele sub forma literei “L” fiind folosite drept suport de tranziție pe măsură ce te apleci în viraj.
În comparație cu Flow Snap, noul Snap WCE are o carcasă mai rotundă, cu proeminențele centrale mai înalte, obținând astfel un profil general și mai rotunjit. Acest lucru s-a facut la rugămintea echipei Team Sixpack Propain și a managerului de echipă Ben Reind. Ei au spus că o astfel de anvelopă le va permite riderilor să ia virajele mai rapid. Așadar, dacă ai de gând să iei virajele cu viteză mare și să te apleci foarte tare, combinația dintre profilul agresiv și cauciucul foarte moale, îți va oferi foarte multă aderență.
Cauciucul moale folosit în general de Vee Tire se oprea la nivelul 48A al dorometrului, cel folosit de Vinny T la Red Bull Rampage. Noul cauciuc are o duritate și mai mică, 40A. Asta înseamnă că nu trebuie să te aștepți ca anvelopa să țină luni întregi de dat la vale la maxim. Gândește-te la ele mai mult ca la “arma ta secretă de la concurs”.
Despre noua anvelopă Vee Tire spune că a fost gândită și pentru a elimina noroiul mai bine, lucru foarte important când trebuie să participi la un concurs, iar condițiile de pe traseu se pot schimba peste noapte. Așadar anvelopa a fost făcută să performeze bine și pe uscat, dar și pe ud, lucru demonstrat de Henry Kerr de la Propai Sixpack, cu o victorie la Cupa Mondială.
Noua anvelopă va fi disponibilă în dimensiunile de 29×2.35 și 27.5×2.35, carcasa Gravity Core, densitate 72tpi, pliabilă și tubeless ready. Prețul anunțat este de 64,78 euro.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.