Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Puțin este 2 ani a durat pentru Nonstop On Wheels (NOW) să lanseze pe piață un trio foarte atractiv de căști de protecție pentru bicicletă: Furi, Zappi și Urbi. Căștile sunt gândite să acopere cam toate segmentele velo, de la ciclism șosea la navetă în oraș. Deși nouă în domeniu velo compania are pe piață o vechime de peste 10 ani în domeniul căștilor pentru motociclete. Așadar tehnologia lor e bine încercată.
NOW Furi
Furi este modelul de top al producătorului american. A fost testat în tunelul aerodinamic cu rezultate foarte bune. Este și foarte ușoară mulțumită designului interior de tip skeleton, care menține spuma EPS în poziția corectă. Greutatea declarată este de doar 240 g pentru mărimea S/M. Casca oferă 32 fante de ventilație, iar prețul anunțat este de 218$.
NOW Zappi
Casca are un design și mai îndrăzneț decât Fury însă tehnologia este în mare parte similară oferind un design mai aerodinamic și ceva mai multă ventilație în partea din față deși în total există tot 32 de fante. Zappi dispune de același sistem de fixare pe cap cât și căptușeală antibacteriană ce poate fi scoasă pentru spălare. Prețul anunțat este de 198$, iar casca cântărește doar cu 5 grame mai mult decât Furi.
NOW Urbi
Ultima cască din gamă este cea mai ieftină, la doar 90$. Este o cască gândită să fie eficientă în oraș la drumurile zilnice pe bicicletă. Casca dispune de sistemul de ventilație Spider Web care unește prin canale deschizăturile de pe suprafața căștii cu canelurile de la interior ce canalizează aerul cald în afara căștii. Casca are o greutate de 305 g, dispune de construcție EPS și in-mold, dar și de același sistem de fixare pe cap întâlnit la modelele mai scumpe. Ventilația se face prin doar 10 fante.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.