Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Nu te gandi ca atat vor costa pistele de biciclete. Atat va costa consultanta pentru noile pistele de biciclete din Bucuresti care vor traversa doisprezece artere principale si 51 de intersectii. Firmele abilitate vor regandi structura intersectiilor si vor reabilita sistemul rutier.
Daca este vorba sa se treaca la fapte, noile piste de biciclete plasate prin oras ce insumeaza 70 de km ne vor scoate din buzunare 5,9 milioane euro. In aceasta suma sunt incluse si semafoarele pentru biciclete. Arterele pe care vom intalni noile piste pentru biciclete vor fi :
Bulevardul Ghencea
Calea 13 Septemrbie
Bulevardul Stefan cel Mare
Strada Brasov
Soseaua Virtutii
Calea Dorobanti
Bulevardul Iancu de Hunedoara
Strada Drumul Taberei
Calea Crangasi
Ne costa mult sau putin aceste piste? Ramane la latitudinea fiecaruia sa-si exprime punctul de vedere. Important este ca se ia in considerare crearea unor conditii de circulatie pentru biciclisti cel putin civilizate. Te invitam cu aceasta ocazie sa lasi un comentariu mai jos.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Bla bla bla …
Toata Romania nu are km de autostrada cati km de pista velo-ciclo are Münchenul … ! Iar calitatea pistelor din München este infinit mai ridicata decat calitatea petecului de autostrada in RO … si facem „consultanta” si „construim” ???
Ridicol … nu cred un cuvant din tot proiectul asta! Not one!
Dixit!
Clar, ati rezolvat problema. Cand eu merg linistit pe pista mea de biciclete si imi sare puradelu’ sinucigas in fata tot eu am de pierdut. 7 milioane de euro pe consultanta ? aveti obraz si macar nu afisati astfel de stiri. ca se fura ca-n codru in romania e deja bine stiut, dar macar aveti bunul simt sa tineti ciocu’ mic.
Fiecare are dreptul la replica. In Romania se stie foarte clar ce se petrece. Noi ne-am facut doar datoria de a face public un comunicat de presa si de a anunta crearea unor piste de biciclete, la fel ca pina in prezent. Consultanta este de 1,25 milioane iar realizarea pistelor 5,9 milioane. Dar ce nu este revoltator in Romania? 🙂 Cheers!
Se fura iar banii ca si in cazul autostrazilor….oricum majoritatea pistelor sunt parcari pt masini…deci conditii civilizate NICIODATA intr-o tara necivilizata
Dorobanti a ?!!! Pai cum vor face ei toti gibonii aia cu conserve de sute de mii euro sa nu le mai parcheze pe-acolo ?!
La noi orice proiect executat din bani publici se „face” pe sume colosale,indiferent ca e vorba de autostrazi,borduri,pubele,sau piste pentru biciclete;e „revoltator” cand aflam,bineinteles,dar macar sunt si beneficiari colaterali,cum ar fi biciclistii:).e bine ca totusi se fac,pentru ca de concerte de ziua tineretului ne-am cam saturat.
La multi ani,romani!
la prima vedere par foarte multi bani… doar pentru consultanta?!?… toata lumea o sa sara in capul biciclistilor: „tara arde si baba se piaptana”
Ah, de s-ar mai schimba ‘tipicul romanesc’ conform caruia treaba se face pe jumatate ca functionalitate si utilitate, iar in intregul deviz spaga depaseste c/v costurilor reale.
Ce ne facem cu soferii care parcheaza pe ele ?
teapa, teapa, teapa. inca o mare teapa. sa vedeti in Dr taberei ce piste au facut. direct pe trotuar pe unde au avut loc. daca erau masini parcate le-au ocolit, etc. Sau sunt trotuare (ex in zona ho si min-razoare) unde au desenat din 10 in 10 metri (sa vada si orbii) pe aceeasi zona de trotuar si simbol de pieton si de bicicleta. adica pe acolo circula si pietonii si de biciclistii. la cat e de ingust trotuarul acolo nici nu putea fi altfel. bani aruncati. deci cum spuneam doar tepe pe banii nostrii