Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Finlandezii de la Polar anunță lansarea unui nou ceas smart, multisport Vantage V3, succesorul lui Vantage 2, lansat în 2020, primul din seria Vantage fiind lansat în 2018. Noutatea vizibilă din start este ecranul noului Vantage care acum este de tip AMOLED, față de MiP (Memory in Pixel) cum era înainte. Asta înseamnă luminozitate mai mare și rezoluție mai mare. Rezoluția a crescut acum la 454 × 454, diametrul ecranului fiind de 1,39 inch, comparat cu modelul anterior Vantage V2, a cărui rezoluție era de 240 × 240 cu un diametru de 1,2 inch.
Polar Vantage V3 vine cu Polar Elixir™, următoarea generație a tehnologiei de analiză a performanțelor corpului tău. Polar Elixir™ măsoară un spectru larg de funcții cum ar fi activitatea cardiovasculară, sistemul nervos, EKG etc. Vantage V3 măsoară și saturația în oxigen a sângelui, o informație foarte importantă pe care trebuie să o ai când te antrenezi la altitudine mare. Și temperatura corpului este monitorizată pe timpul nopții, informația fiind în mod special utilă femeilor care pot înțelege mai bine stadiul în cadrul ciclului menstrual.
Tot noaptea Polar Vantage V3 monitorizează modul în care se face recuperarea corpului după efort, folosind aplicații precum SleepWise™, Nightly Recharge™ și Sleep Plus Stages™. De asemenea noul Vantage are și un nou senzor optic de măsurare a pulsului, Gen-4 OHR, care oferă acum o precizie și mai mare.
Alte două noutăți importante cu care Vantage V3 vine sunt procesorul mai rapid și hărțile offline. Astfel, pentru prima oară, Polar poate afișa pe ecranul ceasului harta și track-ul pe care navighezi. La precizia mai bună în timpul navigării contribuie și GPS-ul dual-frequency. Asta înseamnă precizie mai bună pe vremea rea, în pădure sau în oraș, între clădiri înalte.
Potrivit Polar, procesorul este mai rapid cu 129% față de Vantage V2, iar asta înseamnă o reacție mai rapidă a aplicațiilor de pe ceas. De asemenea și bateria este mai mare, 488 mAh mai precis, pentru a compensa consumul mai mare de curent al noului tip de ecran.
Bateria mai mare înseamnă și autonomie mai mare, în jur de 140 de ore când faci antrenament folosind modul economic. Folosit fără antrenamente, autonomia crește la 8 zile, iar dacă ecranul este permanent aprins, atunci autonomia scade la aproximativ 5 zile.
Alte noutăți cu care V3 vine sunt compatibilitatea cu brățările standard de 22 mm și faptul că acum ceasul are și „lanternă”. Este cu ghilimele pentru că lanterna nu este una dedicată, cu LED, ci este de fapt ecranul aprins în lumina albă la intensitate maximă. De asemenea, noul V3 are acum o memorie internă de 32 GB comparativ cu 32 MB cât avea V2 înainte. Memoria semnificativ mai mare îți va permite să încarci pe ceas practic toate hărțile de care ai nevoie pentru a naviga. Polar Vantage V3 vine cu 150 de profile sportive și o rezistență la adâncime maximă de 50 m în apă.
Noul Polar Vantage V3 este disponibil în România prin importatorul oficial Living Well începând cu noiembrie 2023, la prețul anunțat de 2.879 lei sau 3.239 lei pentru pachetul Polar Vantage V3 + centură puls Polar H10. Culorile disponibile sunt Night Black, Sky Blue și Sunrise Apricot. Pachetul ceas + centură puls este disponibil doar pentru culoarea Night Black.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.