Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Astăzi am constatat că părerile mele preconcepute despre imposibilitatea popularizării bicicletei prin reclame în revistele print sunt cât se poate de eronate: o reclamă la motoarele Bosch ce echipează diverse biciclete era prezentă într-una din revistele mele preferate, BBC Science Focus (ediția românească).
Cum nu este vorba de o revistă de biciclete, am rămas ușor surprins. Mai mult decât atât, faptul că în advertorialul respectiv este promovat un sistem de susținere la pedalat (destul de scump, fie vorba între noi) pentru e-bike-uri, mi-a stârnit și mai mult mirarea. Dar în același timp mi-a dat de înțeles că pot începe să fiu optimist. Se prea poate ca producătorii mari să înceapă să-și pregătească terenul pentru avântul pe care bicicletele electrice l-ar putea cunoaște pe piața din România. Cum și în ce măsură se vor impune acestea în viitor este foarte discutabil, dat fiind prețul mare al acestora, raportat la puterea de cumpărare a populației.
O bicicletă electrică entry-level, va porni cu siguranță de la 1.000 poate 1.200 de euro și fără probleme poate ajunge la peste 3.000 de euro. În versiunea CityBike desigur.
Cum va arăta piața bicicletelor electrice în România este destul de greu de anticipat în acest moment. Important este să reținem faptul că putem vedea ad-uri publicitare în diverse reviste print. Bravo Bosch!
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.