Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Sánduly László (Airboy) a făcut trecerea la Magellan, de la un DHS Silver. Și n-a regretat, mai ales că a început să facă diverse upgrade-uri bicicletei. Iată ce ne povestește:
În sfârșit pot să fiu mândru de ea. S-a pornit de la un DHS Silver pe care am ținut-o mai mult în garaj până acum 3 ani.
Când, deodată m-am săturat și am plecat cu ea la un service. Să mai pedalez un pic, zic eu, daca tot o am! Marin, tipul de la service, având talent la molipsit oamenii cu virusul ciclismului, m-a infectat și pe mine. Incurabil!
Astfel a început totul. Pas cu pas, piesă cu piesă, am schimbat aproape totul pe ea. Un concurs, două – trei…. doisprezece, cu ea! Și nu m-a lăsat cu ochii în soare niciodată.
Marea schimbare a avut loc acum o lună, când a plecat și ultima piesă „originală”, cadrul.
Astfel după 3 ani, bicicleta mea a devenit un Magellan Polaris. Și Marin, unul din cei mai buni prieteni.
Dotată cu ce-mi place mai mult și fără să sar la piese foarte scumpe, am ajuns să mă simt mândru de țoagla mea. Și ca tot țăganu`, să-mi laud și eu calul:
Cadru:
Magellan Polaris 18inch
Furcă:
RS Dart 3 (120mm) cu lockout
Ghidon și coarne:
Bike Positive
Manșoane:
Acor
Șa:
WTB Rocket V
Tijă șa:
Alternez un Bike Positive clasic cu o tijă SR Suntour cu suspensie
Roți:
Jante Warrior, spițe BTS, nipluri BTS Titan, butuci Novatec pe rulmenți
Cauciucuri:
Continental Race King 2.2, camere Bike Positive
Angrenaj:
Truvativ, monobloc Bike Positive, pedale no-name, pinioane SRAM 830.
Lanț:
KMC 8 viteze
Frâne:
V Brakes Bike Positive cu saboți Alligator White
Potcoavă pe frâna din spate, conferă un plus de forță.
Manete frână:
Avid
Schimbător față:
SRAM X9 silver
Schimbător spate:
SRAM X7 silver medium cage
Manete schimbător:
SRAM X5
Ciclocomputer:
Sigma 1009sts
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
greutate?
frumos :X
Furca asa era de fabrica de 120 mm cursa,sau ai modificat-o tu?Daca da spune-mi si mie cum si facut…Am 2 biciclete,una cu Dart 3 100 mm si una cu xc28 tot 100mm…
Nu e modificat nimic la furca. E asa cum vine din fabrica. Legat de kilograme, sper sa o cantaresc azi sa va spun si greutatea.
Am cantarit-o: 13.4kg fara bidon, cu tija de sa normala (B+), nu cea din poza!
Imi place tija de sa…de unde ai luat-o?Urmatoarea modificare niste frane pe disc,nu?Iti trebuie alti butuci…da zic ca merita,ii creste si valoarea!
Pe scurt… alte roti, da, sunt in plan… tija de sa cu suspensie e un SR Suntour, nu mai tin minte de unde am luat-o.
Felicitari pentru bicicleta! Cred ca m-am virusat si eu putin. Deocamdata „scot untul” din cea pe care o am, dar visez si eu la un 29 cu cadru de aluminiu. Faina poza! 😉