Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Producătorul de anvelope Vittoria, care a adunat peste 60 de ani de experiență, va asigura serviciul neutru de depanare al Turului Italiei din acest an. Cu alte cuvinte, va fi acolo să le dea rutierilor o roată de schimb dacă au făcut pană și mașina tehnică a echipei lor nu se află prin preajmă.
După o colaborare de succes în 2011 cu RCS Sport – La Gazzetta dello Sport, organizatorii Turului Italiei, Vittoria a fost aleasă să acompanieze caravana competiției și în acest an. Mașinile tehnice ale producătorului de anvelope nu vor avea la îndemână doar roți de rezervă, ci și mai multe biciclete. Totodată, o întreagă echipă de mecanici este pregătită să repare orice defecțiune care ar putea apărea la bicicletele cu care concurează sportivii.
Roțile de rezervă puse la dispoziție de Vittoria vor fi dotate cu baieuri Corsa Evo CX, vârful de gamă al acestei mărci. Acestea sunt realizate din bumbac și au 320 TPI ceea ce le conferă o flexibilitate mare, dar și o rezistență redusă la rulare. Modelul în cauză a trecut botezul focului, fiind deja în folosința echipelor Lampre-ISD, Rabobank și Euskaltel-Euskadi.
Vittoria nu se află la prima implicare de acest fel, curse ca Turul Lombardiei, Milano-San Remo sau Strade Bianche beneficiind de suportul acestei companii.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.