Acum citesti
Maxxis Larsen TT (2011)

În versiunea 2011, anvelopa Maxxis Larsen TT rămâne aproape neschimbată. Modificări sunt la nivelul materialului, mai precis al compound-ului din care este realizată anvelopa cu nume de suedez. La urma urmei, de ce să modifici o formă care s-a dovedit a fi eficientă în timp?

Am abordat atât poteci de munte, cât și coborâri dificile pe macadam sau pietre. Pe roata din față, am instalat versiunea Super Tracky 26 x 2.35, iar pe roata din spate versiunea MaxxPro în aceeași dimensiune. Super Tracky are un compound (compus) mai moale, iar asta îi oferă o aderență și o tracțiune bună în special la abordarea virajelor. Nu m-a încântat însă viteza de rulare pe asfalt, în comparație cu Schwalbe Racing Ralph sau Kenda Small Block Eight, Maxxis Larsen TT fiind chiar lente.

Versiunea MaxxPro beneficiază de un compund mai dur, oferind o durată de viață mai mare, însă viteza de rulare pe asfalt de asemenea nu impresionează. Pe unele porțiuni de macadam, le-am simțit însă mai rapide. Aderența în viraje este bună pe pământ și chiar pe macadam, dar nu strălucitoare, mai ales dacă trebuie să rulezi pe noroi sau pe teren umed. Crampoanele de pe margine nu sunt foarte profilate și nu oferă aderența la care ne-am fi așteptat în aceste condiții.

În schimb, pe teren uscat, chiar și pe iarbă, acestea impresionează prin tracțiunea pe care o oferă. Chiar și în urcare, pe un deal acoperit cu iarbă umedă, Maxxis Larsen TT propulsează bicicleta înainte fără probleme. Poziționarea crampoanelor are un rol decisiv în acest caz.

Cu siguranță te va încânta și durată mare de viață a versiunii MaxxPro. Cei care țin la grosimea anvelopei, trebuie să fie avertizați: versiunea testată de noi 26 x 2.35 este mai degrabă un 26 x 2.20. În ciuda faptului că janta avea o lățime de 31 mm.

Protecția împotriva snake byte-ului este bună, deși pereții nu sunt exagerați de groși. De asemenea, suportă cu succes și lovituri laterale venite de pe traseu. În comparație cu anvelopele concurente, nu sunt foarte ușoare, acestea cântărind cu câteva zeci sau sute de grame în plus.

În concluzie, Maxxis oferă cu modelul Larsen TT o anvelopă durabilă, de calitate, care oferă suficientă aderență pe teren uscat dar care nu se va descurca prea bine pe noroi și nici nu-ți va oferi o viteză de rulare prea bună. Prin urmare, dacă dorești să le utilizezi pentru cursele de Cross Country, te sfătuim să te orientezi către Schwalbe Racing Ralph sau către Continental X King. Altfel, acestea sunt un pachet bun pentru orice iubitor de trasee montane, mai ales că vin la un preț mult mai mic decât al concurenței.

Greutate : 735 de grame

Utilizare : All Mountain

Vezi Comentarii (2)
  • Tinand cont ca sunt alegerea multor producatori cand vine vorba de echiparea bicicletelor pentru DH, se poate spune ca sunt anvelope capabile. Personal nu am avut ocazia sa le incerc insa parerile unanime sunt pozitive.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

5 + six =