Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Vă rog să nu mai băgați bicicleta în lift, că spargeți oglinda și zgâriați ușile!, se trezește să-mi spună un vecin, așa de bun-venit în București. Îi explic că nu mai locuiesc aici de ceva timp, că m-am mutat la munte și că n-am zgâriat în viața mea o ușă de lift, căci singurele puncte de contact ale bicicletei cu liftul sunt anvelopa și manșoanele, care-s moi. Ce tâmpit!, îmi spun în gând și încerc să nu mă enervez, căci tocmai plecam spre Salonul Bicicletei. Am împachetat tot ce era necesar pentru expo și mă înarmez cu mulți nervi: traficul din București a devenit imposibil, cel puțin în ultimii doi ani. Fiind obișnuit cu străzi goale, aici sufăr mereu un șoc când văd cât de mult poate să dureze să parcurgi un singur kilometru sau câți idioți te înconjoară, cărora pur și simplu nu le pasă de regulile de circulație. Mă tot întreb: oare cum am trăit aici 30 de ani? Cum?
Ajung vineri la expo, la unele standuri încă se mai lucra. Fiind ziua B2B, nu ne-am agitat să ne amenajăm clasicul stand prea repede, așadar am profitat de timp ca să mai întâlnesc lume și să mai schimb opinii. Lucrurile păreau promițătoare, un fapt ce mi s-a confirmat de fapt sâmbătă: spațiu mai mare, expozanți mai mulți, deși cel puțin doi mari jucători au lipsit de la show (Cube și Felt), multă, foarte multă lume și în general agitația pe care vrei să o vezi la un astfel de eveniment. Mai mult, o zonă de test unde lumea putea să încerce bicicletele, dar pe care aș fi extins-o în spațiul unde a avut loc XCC-ul de anul trecut: cel puțin acolo mai puteai trece un obstacol, căci da, așa cum ne spune sloganul, flat is fucking boring. Nu mai zic de asfalt…
Sâmbătă, fiind părăsit de colegii mei care au alergat la diverse curse, unele mult prea lungi și prea obositoare ca să le înțeleg, am stat mai mult pe la stand unde am primit vizitele celor care s-au întrecut să ne arate că pot schimba cel mai rapid o anvelopă. Alexandru-Dănuț Grozea a fost cel mai rapid om al zilei, cu un timp impresionant de 1 minut și 20 de secunde (dar care s-a prezentat duminică și a reușit un nou timp de 1 minut și 2 secunde), iar astfel, chiar de ziua lui, a plecat acasă cu un set de anvelope Continantal X-King, pe care ni le-au pus la dispoziție cei de la Maros Bike. Apoi, toți participanții au primit gratuit și un Monster, căci am obținut și suportul lor pentru concurs. Ne-am distrat, de ce să nu recunosc? Mai mult decât atât, am avut ocazia să cunosc multă lume interesată de turele pe care le organizăm, căci am oferit și ceva vouchere cu discount pentru cei interesați să ni se alăture în turele montane.
Să vedem pe scurt, în cuvinte, și pe larg, în fotografii, ce au putut admira vizitatorii la această ediție a Salonului Bicicletei, cu mențiunea că brand-urilor și companiilor noi, le vom dedica articole separate în zilele ce urmează.
Ce mi-aș mai fi dorit de la această expoziție: zona de sus să fie mai bine semnalizată, accesul cu biciclete înauntru pe baza unei brățări (pe ghidon) sau multe rasteluri în fața intrării. Hala pentru activități sportive ar fi putut să fie mai animată, iar unii expozanți ar fi trebuit să folosească mai multe lumini pentru standurile lor. Nu în ultimul rând, mi-aș fi dorit să văd și standurile organizatorilor celor mai importante competiții din țară, căci expoziția reprezintă un bun prilej de a explica pe larg oamenilor cum stau treburile. Dar acestea sunt detalii pe care cu siguranță la anul vor fi îmbunătățite. Am încredere, căci această expoziție se află pe o pantă ascendentă în ceea ce privește calitatea, iar eu sunt adeptul pașilor mărunți, dar siguri. Iar din primele estimări aflăm că au fost mai bine de 16.000 de vizitatori, așadar, ce poți cere mai mult?
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Salut! Au fost multe lucruri pozitive, insa este loc si de imbunatatire. In primul rand trebuia sa putem introduce bicicletele inauntru. Eu de exemplu chiar aveam nevoie de un expozant pe partea de mecanica si am fost lasat sa ii duc bicicleta dupa cateva interventii. Ma asteptam sa fie mai multe echipamente si eventual sa poti sa si cumperi la fata locului la pret de importator. A fost bine insa ca am putut vedea si o parte din aceste echipamente, dar doar o mica parte. Bravo celor de la NW ca au adus toata gama noua de pantofi pentru proba. In rest cam slabut pe acest segment. Asta ma interesa pe mine si nu am gasit. Buna ideea Dragos cu testarea pe traseul Urban Trail – din pacate insa stiu ca acum acolo se construieste ceva, asa ca nu mai e posibil, dar se putea amenaja o zona speciala cu ceva denivelari, asa pe asfaltul ala nu prea avea niciun farmec. cam ce ati facut voi la voi in curte 🙂
Este penibil ca la Salonul bicicletei să nu ai unde să lași bicicleta în siguranță, și să fi nevoit să o legi de gardul unei terase.
Nu am văzut Sram cu toate brandurile lor.
Aveam nevoie de o Stație afară, sau un stand unde sa poți face reglaje.
Acum, au fost și lucruri pozitive.
În primul rând, expoziția în sine.
Faptul că ne putem întâlni anual, producători, importatori, tehnicieni, consumatori, rideri pentru a schimba informații este foarte important.
Am apreciat standul de test de afară. Am putut testa un ebike, de care, apropo, am fost tare încântat.
Alături de bicicletele de top au fost și câteva domnișoare care au încântat privirile. Nu ar strica să fie mai multe la anul 🙂
O hartă cu expoziția ar fi fost utilă, să găsesc repede un expozant sau o toaleta.
ACEST SITE FOLOSEȘTE COOKIE-URI! CLICK PENTRU DETALII.
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Salut! Au fost multe lucruri pozitive, insa este loc si de imbunatatire. In primul rand trebuia sa putem introduce bicicletele inauntru. Eu de exemplu chiar aveam nevoie de un expozant pe partea de mecanica si am fost lasat sa ii duc bicicleta dupa cateva interventii. Ma asteptam sa fie mai multe echipamente si eventual sa poti sa si cumperi la fata locului la pret de importator. A fost bine insa ca am putut vedea si o parte din aceste echipamente, dar doar o mica parte. Bravo celor de la NW ca au adus toata gama noua de pantofi pentru proba. In rest cam slabut pe acest segment. Asta ma interesa pe mine si nu am gasit. Buna ideea Dragos cu testarea pe traseul Urban Trail – din pacate insa stiu ca acum acolo se construieste ceva, asa ca nu mai e posibil, dar se putea amenaja o zona speciala cu ceva denivelari, asa pe asfaltul ala nu prea avea niciun farmec. cam ce ati facut voi la voi in curte 🙂
Este penibil ca la Salonul bicicletei să nu ai unde să lași bicicleta în siguranță, și să fi nevoit să o legi de gardul unei terase.
Nu am văzut Sram cu toate brandurile lor.
Aveam nevoie de o Stație afară, sau un stand unde sa poți face reglaje.
Acum, au fost și lucruri pozitive.
În primul rând, expoziția în sine.
Faptul că ne putem întâlni anual, producători, importatori, tehnicieni, consumatori, rideri pentru a schimba informații este foarte important.
Am apreciat standul de test de afară. Am putut testa un ebike, de care, apropo, am fost tare încântat.
Alături de bicicletele de top au fost și câteva domnișoare care au încântat privirile. Nu ar strica să fie mai multe la anul 🙂
O hartă cu expoziția ar fi fost utilă, să găsesc repede un expozant sau o toaleta.
Nimeni de la olx? Pacat…au biciclete ieftine si bune.