Acum citesti
Bianchi a lansat noul 29er full-suspension, Methanol 29FS

Cu ocazia Eurobike, producătorul italian a prezentat noul mountain bike 29er Methanol 29FS care va reprezenta vârful de gamă al companiei. Lansarea bicicletei a avut loc în prezența președintelui Bianchi, Salvatore Grimaldi, a directorului executiv al firmei, Bob Ippolito și a legendei ciclismului italian Felice Gimondi.

Vârful de gamă al acestui tip de mountain bike-uri Bianchi cuprinde mai multe tehnologii de ultimă oră, printre care carbon foarte performant și geometrie specială pentru cross-country. Methanol 29FS este urmașul modelelor Methanol SL2 și Methanol 29SL, pe care sportivi ca Gerhard Kerschbaumer, Stephane Tempier și Leonardo Paez au obținut rezultate deosebite.

Printre tehnologiile care scot în evidență modelul 29FS sunt TWT (Triple Wall Tube), ERC (Embedded Reinforcement Construction), Ti-Net, ARS (Asymmetrical Rear Stays) și dropout-uri integrale din carbon. Prima se referă la construcția cadrului folosind 3 straturi subțiri de carbon care sunt lipite și formează o țeavă monococă, ERC reprezintă niște inserții de carbon care întăresc cadrul și structura sa, mărind rigiditatea, pe când Ti-Net este o plasă de titan integrată printre straturile de carbon care potențează durata de viață a cadrului și rezistența sa. Greutatea cadrului este în jur de 1.970 de grame și va fi disponibil în echiparea cu SRAM XX, SRAM X0 și Shimano XT, furcă de față Magura TS8 R, frâne tot de la Magura, MT8, roți Fulcrum Red Metal și componente FSA.

Vezi Comentarii (3)
  • nu pot sa inteleg cum la nivelul asta de finisare cablurile inca mai trec pe sub tubul inferior si nu sunt integrate in cadru si iarashi nu pot sa inteleg cum pe o bicicleta care se vrea de competitzie (cross-country, marathon) nu-ti poti monta 2 bidoane in interiorul cadrului, probabil cei care le proiecteaza nu au alergat niciodata la o competitzie … modelele 2013 de la Cube sunt mult mai reushite

  • @alin
    De acord cu cablurile. Dar la o competitie nu trebuie sa cari prea multa apa cu tine. De aia exista puncte de alimentare. In turele cu baietii apa poate fi o problema. Dar si atunci poti sa iei un camelbag si ai rezolvat.
    Ah, si inca o chestie. Eu unul as propune sa fie prezentate cadrele simple, fara nici un sticker sau vopsea. Atunci poti sa iti dai seama cu adevarat cum arata. Dungile, scrisurile si culorile creeaza iluzii optice.

  • @urbanist
    e clar ca nu participi la competitzii, daca tu-mi aratzi un competitor profesionist care alearga cu camelback eu ii dau premiul Nobel, de asemenea orice rider pro are nevoie de 2 bidoane, unul cu apa si unul cu energizat sau elecroliti. Se presupuen ca aceasta bicla e pt competitorii de top.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

8 + six =