Acum citesti
Pegas: nou VS vechi

Cu ocazia BikeFest-ului din această toamnă, ne-am gândit să luăm un Pegas nou și unul vechi, ambele verzi, să le punem unul lângă celălalt și să vă lăsam pe voi să vă exprimați părerea în ceea ce privește aspectul celor două biciclete.

Te invităm astfel să vizualizezi galeria foto de mai jos. Care dintre cele două arată mai bine? Pe care-l preferi? Exprimă-ți punctul de vedere mai jos, în rubrica de comentarii.

 

Vezi Comentarii (28)
  • Pentru culoarea verde prefer vechiul Pegas insa celelalte combinatii de culori ale noului Pegas arata mult mai bine. N-ar fi insa o idee rea sa scoata si o varianta de marimea vechiului Pegas, pentru copii, domnisoare si persoane mai scunde in general cat si pentru cei care prefera rotile mai mici .

  • As lua alta bicicleta de oras, Pegasul vechi are roti prea mici pentru o deplasare eficienta si cel nou nu e nici bicicleta de munte, nici bicicleta de oras.

  • Este o blasfemie ce faceti voi aici. Cum poti compara PEGAS-ul primordial cu prezenta chinezarie? Nu exista termen de comparatie, foarte jenant ce se petrece. Este evident ca PEGAS a fost numai unul. Adevaratul PEGAS. Simulacrul actual este doar o umbra trista a ceea ce numim noi PEGAS. Pacat sa s-a ajuns aici.

    • sunt perfect de acord. ce si-au spus smecherii astia.. sa faca si ei niste bani storcand popularitatea marcii pe care ei nu o merita absolut deloc. in plus, ma deranjeaza si prosteala asta cu „urban”, culori cretine, povesti de 3 lei insirate prin paginile de prezentare, tot felul de alte ciori si pipite care isi anima palariile de neam prost.. etc etc.. aaa.. si sa nu uit. .bai rahati cu ochi care ati furat marca asta: scoateti mizeria aia de sticker in engleza de pe cadru cu purtati casti si cacaturi…

      • carnatule, lasa maimutareala…pegas e doar o copie obosita ca tot ce misca prin lagarul comunist…si nimeni n-a furat marca, au platit-o!

  • Am sarit in sus de bucurie cand am auzit stirea prin care ne-a fost anuntata reinvierea brandului copilariei noastre…dezamagire cand am vazut produsul…parerea mea proprie si personala: o hidosenie…cred ca aveau si/sau inca pot avea un succes enorm de piata daca scot ceva apropiat de vechiul KENT…care parinte ar refuza copilului o bicicleta cu care el insasi are atatea amintiri frumoase ?!?

  • Eu merg pe varianta veche…desi facut cu mult timp in urma pare mai interesant la detalii…cel nou imi lasa impresia de bicicleta ieftina gen dhs…Cu marimea este o alta dilema…de ce credeti ca alti fabricanti nu au modificat marimea…si au mers pe traditie…brompton de exemplu…

  • Prefer modelul vechi pt ca este cel autentic. „pegasul” nou este o chinezarie de 50$ vinduta la suprapret. e plin alibaba.com de producatori de bicicletele care cauta contracte.

  • Cam ciudat sa reinvii un produs cu altul iesit din scara. Pedasurile erau asa populare pentru ca erau mici. Unele chiar si pliabile (cele cu sa scurta). Erau usor de carat si depozitat. Incapeau in lift cate 5-6. Se adresau tuturor – de la copii de 7 ani pana la vitezomanii de 70. Si restul.

    Marind bicicleta au pierdut exact aerul de autentic. Imi pare rau, dar Pegas nu a fost inviat. A fost doar copiat la o scara comerciala.

  • Aici nu vorbim de o echipa de nostalgici care au vrut sa readuca la viata acest model de Pegas. Modelul vechi avea haz datorita unui set de detalii aparte care nu se regaseste pe actualul produs. Pur si simplu cineva a avut o idee geniala de a face niste bani anul acesta cand toata lumea este Velo,Bio, etc. Anul acesta suntem rafinati,vrem biciclete retro, vrem fixie,vrem poze pe FB cu espresso la rasarit de soare. Problema este ca nu vedem diferenta din Converse si tenesi din Obor. Iar diferenta dintre cele doua modele de Pegas este exact asta.

  • „Pur si simplu cineva a avut o idee geniala de a face niste bani…”

    Geniala pe dracu’! De unde atata geniu? Crezi ca au vandut mai mult de 20-30 de biciclete? Altfel as fi vazut „invierea” vechiului Pegas: cadru de aluminiu, identic cu cel vechi, fara acea tabla odiosa de pe cadru (prinsa cu suruburi la fel de odioase), roti de 20″ cat avea si inainte, butuc fixie si un pret de aprox. 550-750 Lei. Cu pretul pe care il cer ei pe struto-camila aia (cu cadru din otel), 1100-1300 lei, imi iau bicicleta net superioara din Decathlon sau de oriunde.
    Unora poate sa le placa, mie imi displace complet aceasta surogat de „Pegas”

  • Mananca si gura lu freerider.ro o paine publicitara si voi gata, ati si pus botu: „Batman! Batman!”

    Este ca si cum ai compara sucul „Brifcor” la 0,25 l din anii 80 cu „Frutti Fresh”/rebotezat „Brifcor” in 2012 si vandut intr-o sticla de plastic de 2,5 l. Amandoua sunt produse proaste, numai ca unul dintre ele este mai gonflat si are mai multe E-uri.

    Adica, daca esti copt binisor, asa spre 40 de ani, si detii la purtator o labilitate nostalgica hipertrofiata arunci banul pe produsul respectiv. Daca nu, nu!

    Si uite asa un produs de masa care a inseninat copilaria multora s-a metamorfozat intr-un produs extrem de focalizat pe posibilele asteptari ale unor narcisisti obositi.

    Producatorul se pare ca nu a auzit de parafraza urmatoare a unui proverb chinez: „Niciodata acelasi om nu a mai calarit inca o data aceeasi bicicleta”…(NB – nici nu avea de unde, ca acum am inventat-o).

  • S-au fabricat in lume biciclete de calitae si atunci si si acuma se fabrica .Acestea doua nu se numara printre ele.Pe atunci cu asta ni sa astupat gura .In comunism nu aveam de ales .Acum avem !!!

  • Salut,
    Care e grosimea maxima de cauciuc care o poti pune pe spate la un pegas Kent modelul vintage, diametru rotii de 20″.

  • Sa inteleg ca au invadat comunistii postarea.

    Nu va place, nu-l luati. Nu e musai sa stie tara cat de acri sunteti si cat de inapoiati si impasibili la evolutie sunteti. Evolutia inseamna schimbare.

    Mie ca sunteti tot d-aia de vor totul de gratis, sa fie din haur daca se poate, si sa se dea pe tot gardu.

    Licenta este pegas autentic, cumparata de baietii de la Atelierele Pegas de acum. Schitele sunt cele vechi, imbunatatite pentru nevoile oamenilor de azi. Au facut si ei studiu de piata, sper ca stiti asta. Eu tocmai azi mi l-am ridicat pe cel de marimea mai mica, care se pliaza. E identic cu cel vechi pt ca de mica l-am avut tot pe ala. Merge foarte bine si este foarte comoda. Sunt biciclete de oras, nu de munte, nu de downhill. Nu stiu ce cai verzi pe pereti visati si la ce va asteptati sa faca. Ca n-or sa vina biclele sa va puna internet sau sa va faca french fries. they are just bikes. Coborati-va din copac.

    Sunt la fel, da mama soacra din voi o sa critice si prafu care zboara in poza aia. Si soarele de pe cer si frunza care bate dubios spre stanga.

    Sunteti ori prea tristi, ori comunisti, ori in general spuneti nu la mai orice.

  • Am un Pegas Kent vechi gasit intr-un pod. Am vopsit-o, am scos mare parte din rugina de pe ea si ma plimb foarte mindru cu bicicleta mea. Daca as fi vrut una noua, cu siguranta ar fi fost alta marca, dar sint un pic nostalgic dupa vremea cind eram copil.

  • Haideti să va spun ceva adevarat in legatura cu Pegasurile astea , Pegasurile Noi , nu au calitatea celor vechi , calitetea celor noi lasa de dorit , nu spun ca nu sunt bune , dar se cam face economie la fier , Pegasurile vechi ( Originalele Modele) abia că reuseai să indoi putin aparatorile la grosimea lor , cand la astealalte … , tot asa este si cu cadrul , eu mi-am cumparat un pegas kent ( MODEL Vechi ) pe bucati de pe net si am ajuns cu el in 850 ron , dar a iesit super mine , oglinzi pe el , clanxoane , deci SMENAR su S mare.

    • Am rupt 5 ghidoane de pegas vechi pana tatal meu s-a enervat si mi-a facut unul din nu stiu ce fier si l-a sudat in pozitia dorita de mine. Asa ca sa nu mai vorbim de fiabilitatea alora, ca mestesugaream non stop la ele

  • Dragii mei ciclisti eu merg pe bicicleta de 40 de ani nu am avut masina ami doream foarte mult pe atunci nu era traficul asa de mare dar sant multumit am un Pegas Kent din 1972 care arata ca nou cand merg cu el pe calea Victoriei toti soferii antorc capul dupa el si unii chiar ma felicita ce era facut anainte era foarte bun ca rezistenta si grosime am mai luat anca 2 biciclete de pe OlX una de dama si cealalta de barbati pe care sper sa le refac asa cum erau acum caut piesele de la ghidon si o pipa atat mai am nevoie piesa pe care nu o gasesc este furca pentru cea de barbati nu conteaza niciodata cati bani dai sa refaci o legenda daca ai ambitie si vrei ca calutul anaripat sa renasca si sa zboare anseamna ca esti patriot pentru ca aceasta bicicleta este una Romaneasca si trebuie sa renasca din cenuse

  • Pegas-ul vechi e PEGAS. Am avut una rosie in familie pe care o „confiscam” cand pleca fratele mai mare la scoala si dimensiunea era ideala pentru mersul pe o roata !

    Asta de acum e o gluma proasta. Pentru 1800 de lei imi iau altceva.
    Daca respectau standardele vechi merita si mai multi bani. Pacat.

  • @neli marut: marsh ma in gatu matii. comunistii sunt cei care au facut acest pegas fie ca le place la jidani sau nu. brand-ul pegas apartine generatiei noastre, nu unor cacati cu ochi care s-au pus pe afaceri si isi lasa barba sa fie mai urbani. in copilaria mea, nu exista urban, roti roz de poponari si cretini rasi in cap cu barba.

    • ca si chinezii acum si comunistii romani copiau orice prindeau si ei. asta era pegas, de exemplu, o copie obosita. singura diferenta e ca romanii nu sunt chinezi si orice ating ei se autodistruge. ei atunci cand copiau o luau inapoi, nu erau in stare sa vada mai mult decat copia lor…

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

seventeen − 11 =