Acum citesti
Modele noi de la Pegas: Strada Mini și Clasic 26

După cum vă povesteam zilele trecute, cei de la Pegas vor lansa trei modele noi de biciclete și un facelift pentru modelul Strada, cel pe care-l cunoașteți deja de anul trecut.

pegas_strada_mini_1_2013_10s

Astăzi vă vom prezenta primele două noi modele, urmând ca mâine să revenim cu informații și despre celelalte două biciclete.

Pegas Strada Mini Seria 1 (2013)

Cu acest model, Pegas a readus la viață un clasic, cel pe care publicul îl aștepta încă de la început, cu roți mici de 20 de inch. O mișcare strategică bună, menită să popularizeze și mai mult brand-ul. Aspectul este din punctul meu de vedere încântător, proporțiile bine gândite și cel mai important, nu se mai ridică atât de ușor pe roata de spate cum o făcea vechiul model.

Vine cu un cadru construit din oțel Hi-Ten, bine finisat și bine vopsit. A se ține cont de faptul că este vorba despre un prim model, dar cei de la Pegas au declarat că nu vor exista diferențe între acesta și cele care vor fi fabricate în serie mare.

Furca este de asemenea construită din oțel Hi-Ten, cuvetele provin de la Neco (pentru headtube de 1 inch), butucul de față de la Joytech iar cel de spate de la Velosteel, cu frână integrată. Jantele sunt furnizate de Beretta, iar anvelopele de Kenda, modelul Kikzumbut în formatul 20 x 1.95. Va fi dotat și cu o frână de față, un V-Brake Promax. Șaua este confortabilă, oferind mai mult sprijin și înălțimea poate fi de asemenea reglată. Urmează a fi comercializată în două culori: galben și verde. Detalii despre greutate și preț nu au fost făcute încă publice.

Pegas Clasic 26 (2013)

Un nou model care va rula pe roți de 26 de inch este noul Clasic 26. Dotat cu cadru din oțel Hi-Ten, noua citadină va fi echipată cu un butuc Shimano Nexus cu 3 viteze integrate și cu anvelope Kenda K153 în formatul 26 x 1.5. Pipa și ghidonul provin de la Zoom, iar șaua cu aspect de piele, vine de la DDK. De efect!

Singura culoare disponibilă va fi cea verde, iar detaliile despre greutate și preț nu au fost furnizate nici în cazul acestui model.

Prețuri pentru noile Pegas, aici.

Galerie foto:

Vezi Comentarii (14)
  • Ar fii mult mai fain dacă la „Pegas Strada Mini Seria 1 ” sau Pegas Modern,după cum îl cunosc eu ,s-ar folosi pe roata spate un cauciuc mai lat,aşa ca pe vremuri .

  • Nu arata rau, dar sigur nu o sa fie foarte „populare” din perspectiva pretului. Personal, mi se pare ca aparatoarele ‘foaie-de-ceapa’ de la modelul Clasic 26 nici nu se potrivesc si nici prea utile nu par.

  • Arata bine amandoua, dar sper sa apara si un Pegas clasic pe roti 700c, cea mai buna dimensiune pentru oras dupa parerea mea.

    Greutate si pret cat mai repede, desi presimt niste dezamagiri 😛

  • Moaaaa, ce tare e aia mica galbena. Geniala. Din ce vad e un pic mai lunga decat modelul initial din 70. Iar faza ca nu se mai ridica asa repede pe o roata este geniala. Cand eram mici era fun dar acum ar fi prea riscant sa te dai una doua pe spate asa cum facea raposatul kent. Ce-mi place e ca au pus cauciucuri groase si pe fata si pe spate 🙂

  • Pana la urma Pegas-urile erau nemtesti sau romanesti?Eu stiam ca prima data le-au facut nemtii,iar apoi au facut si romanii,dar nu erau atat de calitative.

  • Am renuntat la un Pegas Clasic 26 ,fabricat pentru export in China in 1970. Acasta era seria batuta pe cadru,tatal meu a cumparat-o in 1972,noua, in Brasov din magazinul „Sportul”. In timpul mersului acum doi ani,in 2011, i s-a rupt ghidonul,si am avut un mic accident. Au trecut totusi 39 de ani pana atunci…. O bicicleta fara moarte,robusta,foarte usor se circula cu ea,inchipuiti-va ca, butucul cu torpedo a durat 27 de ani,si am folosit-o destul si chinezariile de rahat de azi(butuc cu torpedo) tin 3 saptamani…. Am probat eu acest lucru, dar acum 1400 ron pentru ea e nitelus cam mult. Hai 800-900 ron, cat costa alte fiare vechi, de firma cica, si cu nu stiu ce marci, caci oricum robustetea modelului original, care am probat-o imbatranind odata cu ea nu va fi niciodata atinsa. Iar calitatea materialelor cea de azi, este prea departe pentru a obtine o astfel de calitate. Acum am o „Ukraina” veche de 37 de ani ,am renovat-o si este la fel de super-OK. Daca imi faceti pretul cerut, promit ca voi cumpara si eu ca nostalgie, un Pegas Clasic 26. Incercati sa-i adaugati si un portbagaj cat de cat.

  • Aia mica si galbena de respira greu … e bestiala. Pretul e insa pe masura, 1050 RON !!!
    Imi place:
    – Aparatoarea de lant, la pegasul kent era triunghiulara in partea anterioara sus, asa ca deseori manseta pantalonilor se agata in ea, acum e rotunda.
    Indiferent:
    – Faptul ca nu se mai ridica asa usor pe roata din spate.
    Nu-mi place (mi-as dori):
    – Un cauciuc mai lat pe spate.
    – Variata pentru fetite – fara bara.
    – Aparatoarea spate e inutila, la lungimea actuala, la cea veche am dat-o jos dupa un an de folosinta pentru ca pe drum ud eram tot timpul stropit pe spate. La pegas kent aparatoarea era mai lunga.
    – Mai multe culori.
    – Sper sa fie la fel de fiabila ca inaintasa sa.

  • Am rugåmintea dacå cinva stie adresa de Email a celor ce produc-livreaså bicicletele respective. Pe pagina lor nu am reusit s-o gåsesc !?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − thirteen =