Acum citesti
Spălătoria de biciclete

Săptămâna aceasta am vizitat un service din București care și-a achiziționat recent o mașinărie pentru spălat biciclete. Fiind vorba despre un produs, respectiv serviciu, complet nou am decis să ne prezentăm la fața locului pentru a lua la cunoștiință despre noua investiție. Iar pentru că respectiva investiție nu a fost deloc una mică, am vrut să ne convingem dacă suma plătită pentru întreaga aparatură a meritat sau nu.

Spălătoria funcționează cu aer comprimat, conectându-se la rețeaua de apă dar și la scurgere, pentru clătirea finală. Mașina poate funcționa și in locație datorită bidoanelor, însă are nevoie obligatoriu de aer comprimat. Pentru curățarea bicicletei se folosesc soluții ecologice care nu poluează mediul.
Prinderea bicicletei se poate adapta în funcție de ampatamentul acesteia. Aceasta poate fi montată doar fără roți, acestea urmând a fi spălate și clătite separat.

În imaginea de mai jos, poți vedea pistolul cu aer comprimat, utilizat și pentru curățarea, uscarea interiorului brațelor furcii.

Pistolul de apă (negru) beneficiază de presiune reglabilă și nu poate fi comparată cu presiunea utilizată pentru spălarea automobilelor. După cum probabil deja știi, utilizarea unei presiuni mari poate deteriora în timp anumite componente. Pistolul de apă este foarte delicat cu bicicletele și împrăștie sub forma unei perdele de apă.

Urmează apoi peria. Aceasta poate fi utilizată în zonele mai dificile, în care ai acces mai greu. Preia apa amestecată cu soluție dintr-un bidon aflat sub spălătoria de interior.

Sub spălătorie, regăsim o pompă hidraulică ce face amestecul de apă cu soluțiile de curățare. Aceasta este de asemenea responsabilă pentru recircularea soluției din bidoane.

Tot în această zonă întâlnim și bidoanele cu sită, care triază eventualele impurități.

Mașinăria este livrată și cu alte perii pentru curațarea altor zone ale bicicletei, precum: angrenajul, pinioanele, furca etc.

Roțile beneficiază de asemenea de o prindere separată pentru o curățare eficientă.

Ca o curiozitate, magazinul pe care l-am vizitat, este al 411-lea pe lista cumpărătorilor din lume al unei astfel de spălătorii insă pe langă funcția de spălare a fost adaptată și pentru service-rea furcilor. Astfel, procesul de spălare dar și de service este mult mai simplu de efectuat.

Cum un astfel de echipament costă câteva mii de euro, deținătorul magazinului ne-a declarat că aceasta investiție este în primul rând pentru a fideliza clienții magazinului și a lărgii gama de servicii oferite, apoi pentru a adăuga un plus de valoare propriului brand.

Vezi Comentarii (8)
  • Sunt primul client al acestei spalatorii. Este la magazinul bicishop.ro si costa doar 10lei. Bicicleta a iesit mai curata decat era cand am cumparat-o acum 6 luni. Este senzationala. Nu stiu cum nu si-a facut reclama mai mare; cred ca era coada acolo.
    Poate a fost la promotie prima spalare. Oricum gasiti informatii mai multe pe site-ul lor sau la nr. de telefon de acolo.
    Succes

  • Oancea! Ai dreptate! Primele biciclete pana ne-am facut mana au avut un tarif preferential. Pretul final nu l-am batut in cuie, inca sindam terenul!

  • 10-12 lei mi se pare un pret in regula penrtu un asemenea serviciu, avand in vedere ca la o spalatorie de masini pretul variaza intre 5 8-10 lei.

  • Ia verificati acum pretul unei astfel de operatiuni, cel mai ieftin pachet e 40 RON, urcand pana la 90 RON, nu stiu daca mai pare asa atractiv…

  • nici sa stai o ora jumate sa dai jos 2 kg de noroi de garboavele (adica lut) pentru 10 lei nu a mai fost atractiv 😉
    Tarifele au crescut pentru ca odata cu timpul s-a constatat ca operatiunea nu e atat de simpla si nici nu dureaza putin, iar asta nu o realizezi decat dupa ce ai spalat un numar semnificativ de biciclete

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight − 3 =