Acum citesti
Wolf Tooth oferă GC45, pinion de 45 de dinți pentru casete de 11

Wolf-Tooth_GC45_11-speed-Shimano-11-40_11-45_cassette-range-extension-kit_XTR_teaser-600x400Cum transmisiile pe 11 pinioane devin din ce în ce mai accesibile, fiind așteptată acum lansarea grupului Shimano SLX pe 11 iar XT devenind din ce în ce mai prezent pe piață, producătorii de pinioane de extensie a casetelor existente au început să lucreze și în domeniul acesta. Astfel, Wolf Tooth oferă GC45, un pinion de 45 de dinți conceput pentru a modifica modelele de casete Shimano 11-40 și 11-42 pentru a mări capacitatea de a urca pante dificile. Pinioanele modificate pot fi folosite chiar și cu angrenaj dublu, cu un lanț suficient de lung și deraior cu patină lungă. Astfel se obține o gamă de viteze imensă!

La fel cu kit-urile de modificare a casetelor de 10 pinioane, și GC45 a fost proiectat să ofere schimbări ale vitezelor eficiente și de calitate. Pinionul este fabricat din aluminiu și are o suprafață de contact mare cu corpul casetei, dinții fiind aliniați cu atenție față de caseta 11-40. De asemenea, în kit este inclus un pinion de 18 dinți care înlocuiește pinioanele de 17 și 19 dinți, pentru o distanțare mai egală a treptelor de viteză.

Wolf-Tooth_GC45_11-speed-Shimano-11-40_11-45_cassette-range-extension-kit-600x440Astfel, caseta 11-40 modificată cu GC45 va avea configurația 11-13-15-18-21-24-27-31-35-40-45, raportul de demultiplicare crescând de la 364% la 409%, iar pentru 11-42 devine 11-13-15-18-21-24-28-32-37-42-45, raportul devenind de 382%. Greutatea grupului de pinioane modificat este de 412 g pentru XTR 11-40, 490 g pentru XT 11-40 și 510 g pentru XT 11-42.

CG45 este fabricat în SUA la sediul companiei din Savage, MN. Prețul unui kit ce conține pinionul de 45 și cel de 18 este de 90 USD, greutatea fiind de 98 g. Piesele sunt disponibile în culorile negru și roșu, urmând să apară și modele albastre și argintii.

Wolf-Tooth_GC45_11-speed-Shimano-11-40_11-45_cassette-range-extension-kit_XTR_Goatlink-11-600x582Wolf Tooth oferă și adaptorul pentru deraior Goatlink 11, dar acesta nu este necesar pentru conversie dacă se folosește un deraior cu patină lungă. Folosirea acestuia în schimb oferă schimbări mai precise ale vitezelor. Pe viitor însă, compania pregătește o surpriză mai… mare, mai mult ca sigur ca dimensiuni!

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Sursa: bikerumor.com

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

16 − one =