Acum citesti
Noile roţi DT Swiss XMC 1200 Carbon, pentru urcare dar şi pentru coborâre

DT_Swiss_XMC_1200_Spline_29_Carbon-lightweight-mountain-bike-wheels-600x456Cu o greutate de doar 1410 g perechea, noile roţi DT Swiss XMC 1200 pentru MTB vor veni cu butuci normali sau boost, ax faţă tip thru sau pentru RS-1 şi cu raza de 27.5 sau 29.

Roţile sunt construite cu jantele hookless tubeless ready de carbon şi noii butuci Spline care sunt cei mai uşori butuci făcuţi vreodată de DT Swiss. Spiţele folosite sunt DT Aerolite şi Aero Comp iar rezultatul este un set de roţi cu greutate de XC dar suficient de rezistente pentru coborâri agresive pe trail, fiind numite si „roţile de trail supreme”.

DT_Swiss_XMC_1200_Spline_29_Carbon-lightweight-mountain-bike-wheels3-600x294Butucii folosesc sistemul de clicheţi cu 36 de dinţi pentru cuplare rapidă care ajută la o acceleraţie instantanee care permite o precizie foarte bună în utilizare.

DT_Swiss_XMC_1200_Spline_29_Carbon-lightweight-mountain-bike-wheels2-600x331Jantele sunt late de 24 mm pe interior (cam 30 mm pe exterior), ceea ce lasă loc pentru anvelope suficient de late care se vor aşeza bine şi eficient.

Greutăţile pentru modelul 29 vor fi:

  • 29er faţă – 15mm standard – 690g
  • 29er faţă – 15mm boost – 695g
  • 29er faţă – RS-1 15/110mm – 790g
  • 29er spate – 12×142 standard – 805g
  • 29er spate – 12×148 boost – 810g

Greutăţile pentru cele de 27.5 vor fi:

  • 27.5″ faţă – 15mm standard – 640g
  • 27.5″ faţă – 15mm boost – 645g
  • 27.5″ faţă – RS-1 15/110mm – 740g
  • 27.5″ spate – 12×142 standard – 770g
  • 27.5″ spate – 12×148 boost – 775g

Pachetul include adaptori Centerlock-6 Bolts pentru discuri, fund de jantă tubeless, valve, o husă pentru roţi şi o cheie de centrat. Cheia de centrat este o cheie compatibilă cu cea de rulmenţi de pedalier externi Shimano şi se foloseşte pentru strângerea discurilor Cetnerlock sau a adaptorului pe butuc. Odată cu trecerea la axul de 15 mm pe faţă, vechea cheie de casetă folosită nu mai avea loc din cauza axului gros, aşa că DT a trecut la inele de blocaj mai mari care funcţionează cu cheia de rulmenţi de pedalier.

Noile roţi sunt deja în echiparea modelului Orbea Occam, dar vor apărea cât de curând şi pe alte modele de top după debutul lor oficial la Eurobike. Vânzările separate de roţi nu vor începe însă decât din februarie 2016.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − two =