Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Cu nu mai puțin de 18 puncte de montaj a accesoriilor, de la suporturi de bidon la portbagaje și aripi, noul Niner SIR9 hardtail este gata și mai bun ca niciodată. Acesta a fost unul dintre modelele cu care firma Niner s-a lansat și multă lume se întreba când va reveni în ofertă, dar acesta s-a lăsat așteptat datorită schimbărilor din lumea MTB-ului din ultima vreme. Astfel, noul model vine pregătit de orice se aruncă în fața lui! Față de modelul inițial s-au păstrat tuburile din oțel Reynolds 853 tratat la cald și răcit cu aer, dar restul detaiilor sunt complet noi.
La fel cu noile modele JET9 și RIP9, noul SIR9 folosește butuci Boost și este proiectat pentru a fi folosit cu anvelope 29 sau 27.5+. Geometria este adaptată pentru o furcă de 120 mm, cadrul având headtube tapered, ceea ce permite instalarea unui număr mare de modele.
Portbagaj, aripi, genți, prinderi pentru cutii de scule, acestea abundă peste tot pe bicicletă, așa că se poate accesoriza după placul fiecăruia. Cablurile sunt rutate extern, existând posibilitatea de a ruta intern doar cablul pentru tija dropper, dar numai prin seat tube.
Chainstay-ul este construit din două jumătăți, superioară și inferioară, sudate împreună alăuri de o placă de oțel. Astfel forma este păstrată subțire fără a compromite spațiul pentru anvelope sau posibilitatea de a monta angrenaj dublu sau chiar triplu. Există opțiunea unui monobloc tip pressfit, fiind disponibil modelul propriu de rulmenți excentrici pentru singlespeed.
Există disponibile axe spate pentru blocuri de pinioane sau pentru un singur pinion, ceea ce face ca modelele single speed să arate foarte curat.
Modelul de top este echipat cu SRAM X01 Eagle și are prețul de 6000 USD, incluzând roțile din carbon Niner de XC pe 29. Este disponibilă și o versiune cu roți Stans No Tubes Neo ZTR Arch atât pe 29 cât și pe 27.5+ la prețul de 5000 USD. La capătul opus este modelul cu echipare SLX la prețul de 3000 USD. Cadrul este disponibil separat la prețul de 1200 USD.
Bicicletele sunt deja disponibile, mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.
Din ciclul, ”vindem orice cu marketing”. Si mie imi place otelul, dar sa dai cu 1200 dolari una bucata fier…Daca ar fi de cicloturism as intelege, dar sa fie la un pret decent.