Acum citesti
Lapierre introduce o nouă suspensie cu elastomer pe cursiera de clasice Pulsium

Producătorul francez Lapierre a prezentat pentru Paris-Roubaix modelul nou Pulsium, pe care echipa FDJ a concurat la această ediţie peste porţiunile dure pavate. Bicicleta a fost proiectată pentru curse pe teren dur, suspensia cu elastomer simplă SAT de pe modelul anterior fiind modificată pentru performanţe mult superioare.

Lapierre au lucra pentru Pulsium împreună cu echipa FDJ pentru a găsi un compromis perfect între confort şi rigiditate, definiţia unei cursiere de anduranţă, scopul final fiind de a reduce oboseala ciclistului şi de a absorbi suficiente vibraţii pentru a păstra contactul perfect al roţilor cu solul, pentru un transfer eficient de putere chiar şi pe cele mai extreme suprafeţe.

Inima bicicletei este elastomerul dintr-o singură bucată SAR (Shock Absorption Technology= care întrerupe seatstay-urile alungite, între seat tube şi top tube. Această formă de cadru a fost folosită şi la modelul Xelius unde stay-urile vin pe lângă seat tube fără să îl atingă, pentru a amortiza vibraţiile. La Pulsium însă stay-urile sunt conectate cu seat tube-ul, dar triunghiul faţă şi cel spate pot să se deplaseze unul faţă de celălalt din flexare suficient pentru a amortiza chiar şi loviturile mai mari.

Noua bicicletă răspunde acum cererilor de performanţă ale cicliştilor profesionişti de top, cu o rigiditate laterală mult îmbunătăţită dar şi cu proprietăţi de amortizare care îi vor face să ajungă la velodromul din Roubaix suficient de odihniţi încât să lupte pentru sprintul final. În această primăvară FDJ va concura deci cu acest model Pulsium Ultimate 2018 cu o schemă de vopsea tricoloră naţională şi logo-uri cromate.

Ca toate modelele noi de anduranţă, Pulsium are seat stay-uri şi top tube destul de subţiri, dar un downtube, monobloc şi chianstay-uri masive (tehnologie numită de Lapierre Powerbox) pentru a transmite eficient forţa de pedalare. Bicicleta are o furcă nouă şi un unghi mai înclinat al acesteia care reduce flexarea laterală şi oferă control pe teren dificil, dar are un offset mic pentru o direcţie rapidă. Cadrul a primit de asemenea sistemul modular de rutare internă al producătorului dar şi o mică uşă în zona inferioară sub monobloc pentru montarea uşoară a bateriei Di2.

Momentan noul Pulsium a fost prezentat doar în versiunea cu frâne pe jantă cu prindere simplă, pentru echipa FDJ, dar e de aşteptat o versiune cu frâne pe disc şi lansarea comercială a modelului.

Pentru mai multe informaţii vizitaţi pagina producătorului.

Informaţii de pe bikerumor.com

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

15 − 2 =