Acum citesti
Felt îşi schimbă sigla şi renunţă la lansările de produs forţate

Recent marca americană de biciclete Felt a lansat noua siglă stilizată. Însă fanii scutului cu aripi nu trebuie să fie trişti pentru că şi acest logo va fi păstrat.

sigla noua feltÎn plus faţă de noua siglă Felt anunţă că elimină lansările anuale şi introduce conceptul „Living Line”. Acest lucru înseamnă că un produs este lansat atunci când este gata şi nu anual cu ocazia unui anumit eveniment.

Felt nu se va mai grăbi să lanseze un produs pentru un eveniment anume sau să-l întârzie pentru a coincide cu vreun eveniment al industriei. În schimb lansarea se va face atunci când produsul este cu adevărat gata, iar pe piaţă va rămâne atâta vreme cât este relevant. Acest lucru înseamnă că s-a terminat cu „îmbunătăţirea” doar de dragul imaginii. Felt vorbeşte acum doar de inovaţii adevărate.

Faptul că Felt elimina ciclul îmbunătăţirilor minore şi schimbarea constantă a culorilor va permite americanilor să se concentreze pentru a crea produse mai bune la modul general. Un alt mare avantaj pentru clientul final şi pentru dealeri va fi faptul că va exista un stoc mai mare disponibil.

Vezi Comentariu (1)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

14 − four =