Acum citesti
Pistă de biciclete din București, desființată, dar recondiționată

Aparent, Primăria Municipiului București demonstrează o anume lipsă de inconsecvență în ceea ce privește pistele pentru biciclete. După ce Brigada Rutieră a Poliției Capitalei a scos aproape toate pistele existente din legalitate, Primăria dovedește o oarecare insistență în realizările ei de până acum, drept pentru care a trecut la reamenajarea unei piste desființate.

piste_bicicleta_bucuresti

Este vorba despre tronsonul de pe bulevardele Regina Elisabeta și Mihail Kogălniceanu, unde au fost surprinse de către cei de la Bună dimineața, București imagini din timpul revopsirii acestuia.

Vezi Comentarii (7)
  • Toata lumea se grabeste sa sara la scandal. In cazul de fata explicatia este ca cei de la netcity au sapat sa bage cabluri si acum sunt datori sa refaca trotuarul cum era in stadiul initial. Ei nu au habar de conflictele existente.

  • @ Daniel Sardan: Nu, nu toată lumea se grăbeşte să sară la scandal. Bună dimineaţa, Bucureşti! a semnalat un fapt fără a afirma mai mult decât se vede (asta înseamnă o observare pură), iar cei de la Pista mă-sii, O.P.T.A.R. şi Comunitatea Bicicliştilor din Bucureşti au verificat situaţia şi aşteaptă răspunsuri. O.P.T.A.R. au întrebat 2 muncitori care trasau dungile şi aceştia le-au spus că sunt de la firma Netcity şi că şefii lor i-au pus să tragă aceste dungi. Acum, e important să citim ce este Netcity şi 1) să ţinem cont că lucrările de acest tip este firesc să fie semnalizate, fiind spaţiu public, astfel încât să ştie trecătorii ce se întâmplă acolo şi 2) să înţelegem că faptul că firma x nu are habar (deşi situaţia pistelor declarate ilegale nu e ceva atât de puţin vizibil) de conflictele existente este o justificare pentru a fugi de responsabilitate; acele piste sunt declarate ilegale, deci nu e vorba de conflicte, ci de respectarea legii; să refaci întocmai cum era un trotuar cu piste ilegale pentru biciclete cum se cheamă? Şi-apoi, refac întocmai trotuarul cum era? Ştim sigur că aşa era forma iniţială, cea din momentul începerii săpăturilor pentru cabluri – asfalt denivelat, combinat cu dale şi dungi galbene trasate cu vopsea?

  • De fapt pista aceea urmeaza sa fie studiata de diverse comitete si comisii – pentru a vedea cum NU trebuie sa fie o pista de biciclete. La cate gropi, masini, santuri, chioscuri, dalaje proaste, pietoni sunt acolo pe metru liniar… Oho!… Este cu adevarat o pista de referinta. O piesa demna sa fie protejata, perpetuata si lasata mostenire urmasilor nostri spre a nu face la fel!

  • Nu contează de ce și cui îi folosește. Important este să „săpăm groapa”!!!…De ce-ar tebui să folosim timpul, banii și energiile în lucruri utile cetățenilor?!…Este mult mai ușor „să refacem” așa-zis pistă ciclabilă, care oricum au fost declarată neconformă. Despre confuzia creată, nici măcar o vorbă…

  • Eu raman la parerea ca trebuie sa circulam pe prima banda. Trotoarul e pentru pietoni, mamici si tatici cu carucioare cu copii . La cat de inguste sunt unele trotuare …sa fim seriosi. Va sfatuiesc sa mergeti pe prima banda a carosabilului si sa lasati trotuarul pentru altii

  • Apropo de Bd. Kogălniceanu şi Elisabeta… la capătul dinspre Piaţa Operei e un ditamai semnul ,,Accesul interzis cu excepţia RATB”, pentru că bulevardele au sens unic dinspre Universitate spre Operă (cu excepţia unei benzi pentru trolee şi autobuze). Troleele trec, autobuzele trec, taxiurile trec (!), maxitaxi treceau şi ele când erau, şmecherii trec şi ei… eu dacă intru cu bicicleta pe acolo, nu circul ilegal? E drept, n-am mai văzut miliţe de ani buni pe acolo, iar cu bicla trec destul de des…

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

15 + eight =