Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Mulţumită tehnologiilor pe care Canyon le foloseşte noua Ultimate CF SLX devine puţin mai uşoară, mai confortabilă şi mai aerodinamică. Însă pentru ultimele două aspecte Canyon a făcut câteva lucruri interesante.
Deşi Canyon spune despre noua Ultimate că este un design cu totul nou bicicleta păstrează multe similarităţi în comparaţie cu vechiul design. Îmbunătăţirile aduse au făcut bicicleta să fie mai performantă însă respectivele lucruri, complianţa şi aerodinamica mai bună, sunt oricum standard acum în industrie. Totuşi echipa R&D a reuşit să imprime bicicletei o deflecţie verticală mai bună cu 15% şi o aerodinamică mai bună cu 8% faţă de modelul anterior obţinând un total de 14% eficienţă mai bună.
Noul design păstrează ţevile seatstay aplatizate însă le modifica în secţiune pentru a obţine un avantaj aerodinamic. Cea mai bună îmbunătăţire ce priveşte confortul vine din partea prinderii tijei de şa care poate acum să flexeze mai mult. Pentru a obţine acest lucru colierul tijei de şa a fost mutat dedesubtul intersecţiei seatstay. S-a obţinut astfel o zona de deflecţie a tijei de şa mărită la 110mm.
Aerodinamica este îmbunătăţită şi mulţumită colierului tijei de şa care este acum ascuns, ţevii downtube mai îngustă şi cu secţiunea în D, noului headset Acros, ţevii headtube uşor mai subţiată la mijloc (cu un steerer drept de 1,25”) şi mulţumită unei furci noi care se integrează mai bine în cadru. Noul cadru cântăreşte sub 800 grame în timp ce cursierele colecţiei anterioare cântăreau mai puţin de 6,8 kg.
Noua bicicletă va fi disponibilă în 7 mărimi cu ţevi seattube cu dimensiuni între 43 şi 61 cm şi ţevi toptube cu dimensiuni între 51 şi 61 cm. Noua Canyon Ultimate CF SLX va fi disponibilă pentru achiziţionare direct de pe site-ul producătorului. Vor exista 11 modele cu pretţuri care pornesc de la 3.200 euro cel mai probabil cu nivel de echipare Ultegra.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.