Acum citesti
Cervelo a pregătit P5X pentru Kona Ironman

P5x_AngleTriatlonul, nefiind afectat de regulamentele UCI pentru bicicletele de contratimp, este locul unde producătorii sunt liberi să inoveze și să scoată produse cu adevărat revuluționare, iar locul unde acestea sunt mereu prezente este Kona Ironman, concursul original și campionatul mondial. Anul acesta mulți au împins limitele cu biciclete cum ar fi Diamondback Andean.

Cervelo, una dintre cele mai apreciate mărci în domeniu, a prezentat noul P5X, o bicicletă ce asemenea modelelor istorice Zipp 2001, Trek Y-Foil și încă câteva altele nu are seat tube și seat stay-uri, pentru a îmbunătăți aerodinamica și calitatea rulării. Astfel, P5X oferă unul dintre cele mai reglabile cadre de pe piață, incluzând și multe spații de depozitare aerodinamice.

Front-Head-Tube_Finalp5x-handlebar-adjustmentcervelo-p5x-geometryPentru cei ce au de pedalat 180 km după proba de înot și înainte de cea de maraton, confortul este primordial. P5X vine în 4 dimensiuni – S, M, L și XL dar oferă o plajă largă de reglaj: 112 mm pe verticală, 91 mm pe lungime și o bară care poate modifica prin inversare înclinația cadrului de la 0 la 12 grade. Practic ghidonul aero este montat pe un soi de tijă de șa ce poate fi reglată la înălțimea dorită.

Neexistând un seat tube, tija de șa e tăiată la înălțimea corectă după care se mai poate regla foarte puțin. Unghiul seat tube-ului poate fi modificat între 74 și 81 de grade iar pe pagina Cervelo există un calculator ce oferă dimensiunile inițiale de la care se poate începe reglajul fin.

DT_Storage-Box_Final_editedtool-box-frame-opening_final_editedPentru a avea spațiu suficient pentru toate accesoriile de triatlon, P5X oferă câteva compartimente de stocare: Smartpak, Stealthbox și Speedcase. Împreună cu spațiie de depozitare din partea din față a monoblocului, de deasupra angrenajului și de pe top tube, există prinderi și pentru suport de bidon clasic pe ghidon, în spatele șeii și pe downtube. În total se adună spațiu pentru a transporta orice este necesar.

Front-Fork_Driveside_FinalCadrul este proiectat prin CFD și multe teste în tunelul aerodinamic pentru a fi cât mai rapid posibil. Bicicleta este echipată cu axe thru și frâne pe disc pentru rigiditate și putere mare de frânare. Monoblocul PF30 are atașat un angrenaj Rotor Flow BBRight aero sau SRAM Red, în funcție de echipare, transmisiile fiind SRAM RED eTap sau Ultegra Di2. Bicicleta va fi disponibilă începând cu 1 decembrie.

Mai multe informații puteți afla de pe pagina dedicată a modelului.

Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

nine − seven =