Acum citesti
Bicicleta mea (122): Lynskey Pro26 Ti

Bicicleta este un Lynskey, pe cât de rară pe atât de deosebită. Este construită în jurul unui cadru de titan. Să-i dăm cuvântul lui Paul, posesorul bicicletei:

lynsket_pro26_ti_2010_1-fr

Sunt Paul din Bucuresti, fericitul detinator (posibil si unic pe Ro) de MTB Lynskey Pro26 Ti frame!

Totul (evident) a fost o intamplare, nici macar nu visam/realizam ca vreodata voi ajunge sa-mi fac o bicla pe bucati de un asa nivel.

Sunt trecut prin DHS (desi bicicleta de origine era o Atala, avand un cadru destul de ciudat), apoi am trecut la Cube Acid si intr-un final la aceasta „bijuterie”.

lynsket_pro26_ti_2010_2

Initial doream sa-mi upgradez Acidul asa ca m-am pus pe cumparat componente (gama xtr) si furca (Rock Shox Sid XX World Cup Dual Air BlackBox 100mm). Dupa ce-am primit pachetul m-am conversat cu un amic, biciclist, despre ceea ce aveam de gand sa fac. M-a „balacarit” (in sensul bun) dandu-mi sfaturi utile, cum ca n-ar fi cazul sa „stric” asa componente pe un Acid (aluminiu). Practic mi-a deschis ochii spunandu-i „ba, dar tu chiar ai dreptate”. In clipa urmatoare m-am pus pe rupt netul in doua in cautare de cadru. Nu doream carbon si nici scandium, asa incat mi-am indreptat atentia catre cadrele de titan plecand de la ideea sa fie mai ciudatel… Mi-a luat ceva timp pana sa gasesc acest cadru, fiind singurul care mi-a atras atentia, de fapt, mi se pusese pata pe el, literalmente! Cum la acea vreme nu puteam sa comand/cumpar direct din State (acum se poate), am fost indrumat de catre unul din sale managerii Lynskey (poti discuta cu ei online) sa comand de pe ChainReactionCycle (astia fiind – la acea vreme – unicii dealeri) asa incat am intrat pe site, am plasat comanda… si surpriza: „aveti de asteptat 3 luni, deoarece Pro26 Helix Technology abia a intrat in productie”. Zic „Okie dokie, rabd”. Pana la sosirea cadrului eram pregatit cu restul de componente… si intr-o zi ma trezesc cu aviz postal: „yay, finally!”. Era intr-o zi frumoasa si placuta de Septembrie (2010).

lynsket_pro26_ti_2010_3

Nu stiu de cate ori m-am holbat la cadru pana am ajuns la mecanic sa o pun „pe picioare”… asta durand pana spre finalul lunii martie 2011 cand intr-un final prin ajutorul unui alt prieten pasionat de biciclete (si biciclist), m-a ajutat logistic sa-mi duc cutiile la mecanic (Bikexpert – „doctorii” fiind Cocos si Iulica). Nu am dorit sa o asamblez in momentul sosirii cadrului deoarece aveam inca Acidul, si sa stau cu doua bicle in casa, nu ma coafa deloc ideea. Asa ca au mai trecut 6 luni pana la… „nastere”.

lynsket_pro26_ti_2010_4

Acum are doi ani si 4 luni. Diferenta de la entry level spre high level al componentelor (pana si cablurile) este imensa. N-am crezut niciodata ca, desi scumpe, nu-si vor justifica banii… wrong! Intr-un fel e bine ca am pornit „de jos” trecand si putand face comparatie intre ele.
Sunt mai mult decat extrem de multumit de aceasta bicla si nu regret o secunda pentru nebunia pornita de a-mi satisface sufletelul cu asa ceva!

Specificatii:

Cadru: XC Ti Pro26 Helix Tech [16,5”] Roți: Fulcrum Red Metal 1 XL [Centerlock] Anvelope: Marathon Dureme 2.0
Furcă: Rock Shox Sid XX World Cup Dual Air [BlackBox 100mm] Componente: Full XTR
Lanț: Yumeya Chain
Pedale: NC-17 Mg/Ti pedals
Ghidon: ControlTech XC Sc hanldebar
Pipă: ControlTech Scored Sc stem [90mm] Cuvetărie: Chris King NoTreadset Ti headset
Tija șa: Lynskey Ti seatpost [410mm] Șa: Selle Italia SLR SuperFlow [145mm] / Ti rails saddle

Aceasta din urma fiind schimbata vara trecuta. WTB-ul nu ma mai satisfacea la drum lung 🙂

Vezi Comentarii (6)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

two − two =