Acum citesti
Cameră SlimeLite


Ce este?

Camera SlimeLite este o cameră pentru bicicletă, dar care deja conține în interior subsanța Slime, ce are rolul de a acoperi imediat o înțepătură de mici dimensiuni.



Cum a fost?


A trecut o lună de când am început să punem la încercare camera SlimeLite, încercând să parcurgem trasee mai dificile pentru a vedea cum se descurcă în cazul unei perforări. Anvelopa utilizată este Schwalbe Racing Ralph, versiunea EVO, kevlar, fără protecție (cel mai ușor model din gamă).


Publicăm astăzi acest articol deoarece într-un final, am reușit s-o perforăm. S-a întâmplat clasic, la trecerea peste o bordură și nu așa cum ne-am fi așteptat, undeva pe munte. Interesant este totuși faptul că nu a fost vorba de un SnakeByte, ci camera a fost perforată într-un singur loc, pe lateral. Cu toate acestea, am convingerea că a fost prinsă între jantă și bordură.


De la momentul producerii și până la destinație am mai putut pedala încă 10 km fără ca aerul să iasă în cantități semnificative din cameră. Peste noapte însă, anvelopa s-a dezumflat.



Concluzii


Substanța Slime din interior și-a făcut treaba, deoarece am atins punctul de destinație. Nu sunt sigur ce ar fi urmat dacă distanța de parcurs ar fi fost mai mare (să presupunem 50 de km) și între timp aș fi făcut și un popas. Cât timp roata s-a aflat în mișcare, nu a fost nicio problemă.


Pentru cazul clasic de Snake Byte (cu două perforări), camera mi se pare realtiv subțire. Trebuie să menționez că nu poate fi comparată cu o cameră de downhill, aceasta fiind ușoară (cântărește 219 grame).


În cazul în care ai parte de o perforare mai serioasă a camerei, substanța din interior nu are cum să facă față. În plus, tot interiorul anvelopei tale se va umple cu Slime-ul de culoare verde.


Pe scurt, nu reprezintă o revoluție, dar îți acordă o șansă în plus de a ajunge pedalând la destinație.


Vezi Comentarii (4)
  • Salut,

    Am o intrebare:
    Cu ce anume ati umflat camera la montare? Ce valva are ? Eu am achizitionat o camera similara, cu lichidul inauntru,am incercat sa o umflu cu pompa obisnuita de bicicletasi nu am reusit. Valva era subtire, si dupa 10 minute de chin , am renuntat la ea. Am pus una clasica 🙂

  • Are valva auto. Singura „problema” ar fi cu baza valvei care este un pic mai groasa si trece mai greu prin janta. Altfel, se poate umfla la fel de simplu ca o valva auto obisnuita.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

nineteen − 10 =