Acum citesti
Schwalbe se axează în 2017 pe anvelopele de biciclete electrice

Schwalbe a decis că 2017 este anul în care trebuie să pluseze în segmentul bicicletelor electrice, mai ales că acestea uzează într-un mod diferit aceste anvelope, fiind vorba de o putere mult mai mare la pedalat, dar și de viteze și greutate mai mare.

Markus Hachmeyer, Senior Product Manager la Schwalbe, a declarat că forțele mecanice puternice solicită foarte mult anvelopele unei biciclete electrice, de aceea este necesară o altă abordare în ceea ce le privește. Pentru bicicletele de munte, germanii au lansat noile Nobby Nic și Smart Sam, în versiunea Performance Double Defense. Pentru a face față stresului mai mare, aceste noi anvelope au primit un compound nou cât și două straturi extra, din margine în margine cât și sub suprafața de rulare. Acestea nu doar că vor crește stabilitatea, dar vor oferi și o mai bună protecție în cazul unei eventuale pene de cauciuc.

Astfel, noul Smart Sam pentru biciclete electrice va primi un design nou, cu crampoane poziționate mai agresiv, fiind astfel mult mai capabil în off-road decât modelul anterior, care între noi fie vorba, nu excela la niciun capitol. Aderența în viraje a fost mărită prin suplimentarea crampoanelor laterale, mai înalte. Anvelopa Smart Sam va fi disponibilă în trei dimensiuni/versiuni: 27.5 x 2.25, 27.5 x 2.6 – pentru segmentul 27plus și 29×2.25 Va exista și o versiune Smart Sam Plus, cu tehnologia GreenGuard, disponibilă în dimensiunile 26, 27.5 și 29 de inch.

schwalbe-marathon-gt-2017-1
Așa arată noile Smart Sam.

Pentru e-bike-urile cu care vor fi abordate trasee agresive, sunt disponibile noile Nobby Nic, care, în versiunea Apex, au un talon ranforsat cât și o carcasă mai solidă, oferind astfel cu 65% mai multă protecție împotriva penelor decât modelul de bază. Acestea vor fi disponibile în formatul 26, 27.5 și 29×2.35, așadar, mai late, cât și în versiunea pentru bicicletele 27plus, acestea din urmă fiind mai late.

schwalbe-smart-sam-2017
Și noul Nobby Nic pentru e-bike-uri. Crampoanele sunt într-adevăr foarte înalte.

Pe lângă aceste modele, pentru e-bike-uri, vei avea la dispoziție modelele Marathon Plus MTB, mai înguste (2.10) și cu un profil mai mic al crampoanelor dar și modelul Super Moto-X, dedicat bicicletelor de viteză, disponibile în formatul 27.5×2.40, respectiv x2.80. Toate anvelopele dedicate e-bike-urilor își păstrează caracteristicile la viteze de până la 45 km/h.

schwalbe-marathon-365-2017-1
Schwalbe Marathon 365.

Marathon GT și GT365 vor fi noile anvelope dedicate bicicletelor de oraș. Acestea vor fi lansate anul viitor și au un scop comun: să ofere o durabilitate cât mai mare, o rezistență la înaintare foarte bună și protecție împotriva penei de cauciuc. Prețul va juca de asemenea un rol foarte important, acesta pornind de la doar 28.90 euro, preț recomandat.

schwalbe-marathon-2017-1
Marathon GT de aproape.

În ceea ce privește protecția la pană, partea de rulare este ranforsată cu o bandă de 5mm grosime, aceasta fiind practic cea mai groasă disponibilă la ora actuală pe piață. Din acest motiv, cei de la Schwalbe au modificat și rating-ul de protecție, de la 5 la 7 stele, modelul Marathon Plus primind astfel clasificarea maximă. Revenind la celelalte versiuni, modelul Marathon oferă 5 stele, iar Marathon GT, 6 stele. Greutatea pornește de la 810 grame pentru modelul de bază și atinge 960 de grame, pentru modelul de top.

În fotografia de mai jos, poți vedea noua anvelopă Schwalbe G-One Speed, pentru MTB-uri, oferită în dimensiunea 27.5 sau 29×2.35, versiunea Performance Line. Alături de G-One All Round, acestea vor fi dedicate celor care sunt în căutare de viteză și mai puțină aderență.

DSCF1259Totodată, cei de la Schwalbe au mărit gama de anvelope pentru fat bike-uri. Pe lângă modelul G-one, disponibil în dimensiunea 27.5 x 2.80, aceștia vor oferi și noul Smart Sam, în dimensiunea 27.5×2.60.

DSCF1260

Vezi Comentarii (3)
    • Momentan există doar în versiunea de 27plus și pentru e-bike-uri. Cu siguranță vor apărea și pentru MTB-urile normale. Nu aș monta o anvelopă de e-bike pe un MTB normal, nu pentru că nu s-ar potrivi, ci pentru că ar fi mai grea decât versiunea obișnuită.

  • Crestere vitezei la anumite modele impune masuri suplimentare de siguranta. Avand in vedere autonomia pe care o au acum anumite biciclete electrice pot inlocui cu succes masinile mici, de oras. Sa speram ca si primariile vor intelege acest lucru si vor dezvolta mai mult si mai rapid infrastructura in orasele din Romania.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

13 − 5 =