Acum citesti
Ritchey a lansat noul cadru din oțel Logic pe disc, plus ghidonul VentureMax din carbon

Pe lângă alte noutăți, Ritchey a lansat la Eurobike noul cadru de cursieră Logic din oțel, pentru frâne pe disc. Acesta e disponibil doar sub formă de set cadru, echiparea fiind lăsată la latitudinea cumpărătorului. Însă se potrivesc de minune noile roți Zeta Disc argintii. În plus, au mai fost lansate câteva componente interesante.

Noua cursieră Logic, în imaginea de titlu într-o echipare clasică cu componente argintii Campagnolo, este disponibilă doar sub formă de kit cadru, mai sus fiind un exemplu de echipare mai modernă cu Ultegra R8020 și componente WCS din carbon și aluminiu. Însă cadrul ar merge la fel de bine cu 105 sau Tiagra dar și cu noul SRAM eTap AXS. Depinde de dorința fiecăruia.

Ultima versiune a cadrului Ritchey Logic oferă același stil, atenție la detaliu și calitate a rulajului pentru care modelul a fost cunoscut în ultimii zeci de ani. Cadrul e sudat TIG din tuburi triplu-trase și tratate termic Ritchey Logic și vine în două variante de culoare, incluzând furca din carbon WCS vopsită asortat: negru cu grafică charcoal sau acest gri cu grafică albastră.

Noul Logic e disponibil în 6 mărimi de cadru, cu aceiași geometrie dovedită, agilă, pentru care e cunoscut Logic-ul. Acum însă datorită frânelor pe disc, cadrul permite montarea anvelopelor de dimensiunea maximă 700×30 mm.

Noul Logic vine în sfârșit cu prinderi de etrier moderne flat mount, ax thru de 12 mm și fără puncte de prindere pentru frânele pe jantă. Monoblocul e filetat, tija de șa e de 27.2 mm iar furca are gâtul drept de 1 1/8 fiind incluse cuvetele WCS. Rutarea cablurilor e clasică, pe exterior.

Greutatea anunțată a cadrului e de 1840 g în mărimea 55 cu axul thru spate inclus, plus încă 440 g furca, de asemenea cu axul inclus.

Noul cadru Logic e disponibil sub formă de kit ce include cadrul, furca și cuvetele la 1450 Euro. Primele livrări se vor face din luna decembrie 2019.

Roțile Richey WCS Zeta Disc sunt un model popular, mai ales pentru cei ce construiesc o bicicletă de șosea sau gravel pe un cadru Ritchey. Dar pentru cei ce vor să adauge un aspect clasic bicicletei lor moderne, aspectul argintiu lucios e cel mai bun. Astfel a fost lansat setul Classic Zeta Disc ce împreună cu componentele Rithcey Classic și componente argintii, de exemplu de la Campagnolo, vor da un aspect fantastic retro bicicletei care rămâne foarte modernă tehnic.

Căutarea unui set de roți de cursieră pe disc argintii este deci acum mai simplă. Setul nu e foarte ușor, cu o greutate de 1715 f, dar prețul de 340 Euro nu e mare iar roțile sunt foarte bune din punct de vedere tehnic. Jantele din aluminiu 6061 sunt tubeless-ready, au lățimea internă de 20 mm, externă de 24.4 mm, adâncimea de 23.8 mm și un offset de 2 mm în spate pentru rezistență și echilibru. Butucii sunt de asemenea argintii, cu rulmenți etanși , ax thru de 12 mm, prinderi de disc cu 6 șuruburi și cu freewheel Shimano și în curând XDR, spițele și niplurile fiind DT Competition, tot argintii.

Pe lângă roțile Zeta Classic argintii, există și un nou set de roți Comp negre, cu jante din aluminiu 6061 cu lățimea internă de 19.5 mm, prinderi de disc în 6 șuruburi și rulmenți etanși. La un preț de 300 Euro și o greutate de 1750 g acestea sunt o ofertă foarte bună de upgrade, tubeless ready.

La prima vedere, noul ghidon VentureMax pare extravagant, însă cei ce l-au folosit pe offroad au fost încântați. Așa că Ritchey a adăugat modelului din aluminiu existent unul WCS din carbon, care include o zonă superioară aero pentru un confort și mai bun.

Noul ghidon WCS Carbon VentureMax duce ergonomia off-road mai departe, adăugând zone de 38 mm adâncime și 20 mm grosime aplatizate pentru a îmbunătăți aerodinamica și pentru a face mai confortabil mersul cu mâinile pe zona superioară.

Ghidonul din carbon UD costă 290 Euro și are o greutate foarte precisă de 228.5 g în mărimea 42 cm. Este disponibil în lățimile 38, 40, 42, 44 și 46 cm, dar este mai lat decât pare, deoarece este măsurat sus, înainte de prima curbură. În afară de zona aplatizată superioară, restul formei e identică cu modelul din aluminiu, cu un backsweep de 6 grade sus și un flare de 24 grade spre exterior, un drop de 102 mm și un reach de 76 mm. Ghidonul are prindere de 31.8 mm lată de 90 mm pentru a permite montarea accesoriilor, are rutare internă și găuri pentru cablurile Di2.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și în curând pe pagina importatorului în România.

Informații și imagini de pe bikerumor.co

 

 

 

 

 

 

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

twelve − twelve =