Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Stöckli a introdus în ultima parte a sezonului de XC un nou model prototip de cadru full-suspension, dezvoltat în Germania împreună cu specialiştii de la Bike Ahead, acesta fiind dezvoltat pentru atleţii elveţieni ce se pregătesct pentru Olimpiada de la Rio din 2016.
Au fost produse doar 6 bucăţi şi, chiar dacă modelul nu este definitivat, acesta a fost prezentat la standurile Stöckli şi Bike Ahead de la Eurobike. Sunt folosite tuburi foarte groase cu profil dreptunghiular pentru greutate mică şi rigiditate maximă, cadrul fiind optimizat pentru transmisie XTR Di2 1x cu rutare internă a cablurilor. Tot intern sunt rutate şi cablurile amortizorului iRD FOX, furtunul de la frâne rămânând la exterior. Un mic chain-guide din aluminiu şi carbon este integrat în cadru.
Seat-tube-ul este subţire în zona de sus şi se îngroaşă în jos în zona monoblocului unde este conectat foarte rigid cu pivotul suspensiei şi cu chainstay-urile asimetrice. Suspensia cu un singur pivot are un triunghi fără pivoţi, cu zone subţiate ale seatstay-urilor unde acestea flexează. Bicicleta din imagine este echipată cu roţile cu spiţe de carbon de la Bike Ahead, dar în curse a fost echipată cu roţi şi discuri XTR, butucul spate fiind de 142×12 mm.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.