Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
De multe ori găsim idei interesante, simple și utile care ne fac să ne întrebăm cum de nu s-a gândit până acum cineva la asta? Din categoria aceasta este și conceptul Innova ITT (Integrated Tubless Tire), un fel de anvelopă clincher tubular. Carcasa anvelopei exterioare se transformă într-un pat de cauciuc ceva mai gros decât o cameră care o închidre fix deasupra marginii anvelopei. Astfel, aceasta poate fi montată pe orice jantă clincher, chiar și hookless, indiferent dacă a fost gândită pentru tubeless sau nou. Avantajele sunt destul de multe.
Se montează pe roată, se introduce lichid de etanșare (da, este totuși nevoie de el), se umflă si gata, bicicleta e pregătită.
Sistemul este disponibil cu patru profile diferite de crampoane, dintre care trei au dimensiuni de nivel ”plus”. Mai ales la anvelopele plus se folosesc presiuni mici, iar cele clincher au șanse mari să iasă de pe jantă sau să se taie la un snakebite. Sistemul ITT este mai protejat la dejantare și la snakebite. Greutatea anvelopelor nu este chiar atât de mare, fiind excelente chiar și pentru concursuri.
Mai multe informații puteți afla pe pagina producătorului.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.
Si daca faci pana ce poti face?
Păi dacă pana e mică, ar trebui să se etanșeze cu lichidul din roată sau cu un kit de pană de tubeless. Dacă e o tăietură mai mare, cred că poți să îi tai (rupi) cauciucul de pe interior și să pui o cameră până acasă, oricum e compromis.