Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Selle Italia prezintă noua SLR X-Cross Flow care tehnic este bună şi pentru şosea şi pentru mtb însă mulţumită aderenţei sporite şi a căptuşelii suplimentare şaua este totuşi mai potrivită pentru MTB şi CX. Construită având un vârf subţire şi o mică adâncitură la spate şaua cu dimensiunile de 131×275 mm este disponibila doar în varianta cu railuri din titan. Greutatea este de 175 grame, iar preţul de 210$.
Noua Selle Italia Nepal foloseşte acelaşi material aderent folosit pe SLR X-Cross Flow şi Butcher. Nepal este gândită special pentru mtb şi Enduro având o dimensiune mai mare de 148×268 mm la care se adaugă căptuşeală mai multă şi ranforsări laterale Fibra-Tek. Şaua este disponibilă în două versiuni de railuri – titan, la preţul de 190$ sau magneziu la preţul de 160$. Greutatea este de 270g pentru varianta cu titan şi 300g pentru magneziu.
O altă şa ce revine este Novus, un model care le va fi cunoscut celor cu amintiri din anii ’90. Gândită să aibă un vârf curbat şaua permite schimbări multiple de poziţie fie că eşti pe cursieră sau pe mtb. Şaua este disponibilă în mărimile L şi S şi în 3 niveluri de producţie: Flow, Team Edition Flow şi Kit Carbonio Flow. Cea mai scumpă variantă este Kit Carbonio Flow S cu preţul de 290$ şi greutatea 190 g.
Noua Selle Italia Flite Tekno Flow este mai uşoară fiind fabricată complet din carbon. Şaua, care conţine şi căptuşeală, are o greutate de 145g însă preţul este pe măsură, 500$.
Deşi nu este atât de popular există totuşi ciclişti care pot beneficia de sistemul Friction Free Design de la Selle Italia. Şeile din această serie dispun de un vârf foarte îngust ideal pentru cei care uzează foarte tare sau repede vârful şeii sau pantalonii de ciclism. În trecut şeile din această serie erau disponibile doar în varianta Mono-Link însă acum sunt disponibile în magazine şi cu railuri normale în variantele SLR şi Flite.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.