Acum citesti
Neuzer România a organizat Seminarul SR Suntour, a 3a ediție

Joi, 16 noiembrie 2017, a avut loc a 3a ediție a seminarului SR Suntour organizat de Neuzer România la Târgu Mureș. Evenimentul s-a adresat magazinelor și servisurilor Suntour partenere.

Seminarul a fost structurat pe trei părți. S-a început cu prezentarea mărcii SR Suntor și a produselor următorului sezon. Apoi s-a trecut la prezentările tehnice, soluții tehnologice prezente , funcționarea suspensiilor. S-au parcurs noutățile și cele mai importante teme tehnologice. Au fost explicate și prescurtările folosite și semnificația lor. Partea a 3a a constat în workshoputi de service și lucrări de întreținere a suspensiilor.

SR Suntour este o companie Japoneză, predecesorul fiind Maeda Iron Works înființată în anul 1912. În 1956 au fost fabricate primele schimbătoare de viteze pentru biciclete, iar în 1988, prin fuziunea firmei Maeda Iron Works cu Sakae Ringyo, a luat fiinta SR SUNTOUR.

În 1993 a început fabricarea primelor furci cu suspensie pentru biciclete, iar din 2010 a pornit fabricarea componentelor pentru bicicletele electrice. În 2014 începe, în fabrica proprie, producția pieselor din carbon.

Poate puțini știu că din 2008 toate furcile de biciclete a renumitei mărci italiene Marzocchi, au fost fabricate în Taiwan de SR Suntour până în 2014 când deja se pregătea ca divizia de furci Marzocchi să fie închisă, lucru care s-a întâmplat în 2015. În toamna lui 2015 Marzocchi a fost cumpărată de Fox.

Din 2014 aproape toți  inginerii care s-au ocupat de furcile Marzocchi în Taiwan, au fost îndreptați spre dezvoltarea furcilor top & medium level SR Suntour. Încă din 2015 au venit și bune rezultate la competiții internaționale, spre exemplu locul 1 pentru Kurt Sogel la Red Bull Rampage concurând cu SR Suntour Rux R2C2  PCS- 27.5”; locul 1 pentru Remy Absalon la Megavalanche în 2015 și 2016 concurând cu SR Suntour Auron RC2 PCS -29” respectiv SR Suntour Durolux R2C2 PCS -27.5”; locul 3 pentru Carson Storch la Red Bull Rampage Best Trick în 2016 concurând cu SR Suntour Rux R2C2 -27.5”; locul 2 pentru Team Vaude Centurion la Absa Cape Epic în 2016.

Dorința companiei SR Suntour este de a furniza cele mai bune soluții tehnologice în așa fel încât experiența pe bicicletă să fie cât mai performantă și plăcută. Pentru a se ajunge la rezultate cât mai bune se petrec multe ore, zile, săptămâni și sezoane atât prin laboratoare de dezvoltare cât și pe teren. În plus față de testele efectuate de ingineri, produsele sunt testate și de sportivi de elită, inclusiv de riderii de test de la Nicolai.

Momentan firma SR Suntour fabrică produse în 4 fabrici – două în Taiwan (middle & top level) și două în China (entry level). Produce peste 10 milione de furci pe an Începând din 2008 și până azi este cel mai mare producător de furci cu suspensie pentru biciclete din lume.

La seminarul de la Târgu Mureș a fost prezentat și portofoliul de produse 2018 al importatorului Neuzer: furcile cu suspensie, shock-urile spate, angrenaje și butuci pedalieri, tije de șa, soluții e-bike.

Din portofoliul de produse merită amintite furcile – middle și top level (Taiwan) XCR, Raidon, Axon, Epixon pentru cross country si maraton; Zeron, Aion, Auron, Durolux pentru freeride, all mountain și enduro; Rux pentru downhill și freeride; NRX pentru cross, NCX pentru trekking. La acestea se adaugă modelele pentru biciclete electrice MOBIE45 (CROSS), respectiv MOBIE 25(TREKKING).

Pentru entry level, furcile M3010, 3020, 3030, XCT, XCM pentru mtb, respepectiv CR, NEX, NVX pentru onroad, vor fi fabricate în China.

Din 2018 paleta de produse aproape că se va dubla întrucât, în afară de Epixon, toate celelalte modele vor avea și varianta pentru e-bike-uri. Pentru bicicletele electrice, furcile se vor evidenția și în denumire prin termenul BOOST.

La seminar a fost prezent și un mtb Nicolai echipat cu ceea mai nouă furcă de freeride/enduro de la SR SUNTOUR și anume Durolux R2C2 PCS -27.5”, și cel mai nou shock spate aflat în stadiul de prototip, Triair Piggy Back. La sfârșitul seminarului participanții au putut testa performanțele suspensiilor pe un traseu amenajat indoor.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one × 3 =