BikeFun a prezentat sezonul 2019 la Arpașu de Sus

Pe 20 și 21 septembrie i-am întâlnit pe cei de la BikeFun la Arpașu de Sus – Sibiu, unde au prezentat sezonul și produsele pe care intenționează a le oferi în România în 2019. BikeFun este unul din principalii actori pe piața velo de la noi din țară, ei fiind reprezentanții bicicletelor Merida, echipamentului Northwave, anvelopelor CST, ciclocomputerelor Bryton plus altor câteva mărci de accesorii și componente precum Sigma, Ryde, Thule, KMC, Bellelli și Slime.

BikeFun Dealer, Press & Test Camp este un eveniment pe care multă lume îl așteaptă cu placere. Este momentul când te întâlnești cu vechi cunoștințe și prieteni într-o atmosferă mai mult decât informală și evident, ocazie excelentă să te dai cu bicicleta.

Mai mult, să testezi câteva din modelele sezonului următor. Am fost și noi prezenți și am fost curioși să încercăm câteva biciclete. Așa că ne-am dat cu noul mtb “bun-la-toate” Merida One-Twenty, cu bicicleta de șosea Merida Scultura și gravel bike-ul Silex. Vedete au fost însă și noul ciclocros Merida Mission CX și mtb-ul pentru enduro Merida One-Sixty, ca să nu mai vorbesc și de mtb-urile electrice. Însă dacă aveai noroc și te mișcai repede puteai prinde și „rachete” precum Merida Reacto 8000.

Pentru BikeFun evenimentul este momentul când premiază cei mai buni dealeri și ocazia de a strânge legaturile.

Iată premianții:

• Veloteca a câștigat la categoriile „Cel mai bun distribuitor Merida și Adriatica în 2018”, „Distribuitorul cu cel mai mare rulaj în 2018” și „Cel mai bun distribuitor al produselor Bryton”
  • Rideshop pentru „Partenerul cu cea mai dinamică evoluție în 2018”,
  • ProBike pentru „Cel mai bun distribuitor al bicicletelor electrice Merida în 2018”,
  • SportGuru pentru „Cel mai bun distribuitor al produselor Northwave în 2018”,
  • Bella Bike pentru „Cel mai bun distribuitor al produselor BikeFun în 2018”
  • Fireshow pentru „Cel mai bun distribuitor al produselor CST în 2018”

În afară de prezentările poate plictisoare pentru noi, au fost multe alte momente “călduroase”. Spre exemplu ne-am simțit foarte bine la focul de tabără organizat seara. Încă un moment excelent când am reușit să vorbim cu oamenii și să luăm pulsul pieții din România.

Testele le-am făcut în zonă, pe trasee gândite de ghizii locali precum cunoscutul Jaffar. Paradoxal, deși la doar câțiva kilometri de versanții Făgărașului, zona este destul de plată. Așa că ceva cu adevărat „provocator” pentru mtb-urile de cross country nu am găsit. Totuși ne-am facut o idee, testând și la deal și la vale noile Merida One-Twenty.

Urcând însă cu mașinile pe Transfăgărășan, la doar câteva serpentine dupa Bălea Cascadă începe o super-potecă pentru enduro. Acolo au fost încercate modelele One-Sixty și eOne-Sixty, dar și One-Forty și One-Twenty care, în ciuda suspensiilor mai mici, s-au comportat excelent mulțumită geometriei deștepte.

Pe de altă parte, pentru cursiere aici este paradisul. La doar 4 km de locul în care am fost cazați, începe Transfăgărășanul. Așa că oricând am avut ocazia, am căutat prima cursieră disponibilă și am luat-o la deal. Am prins „doar” o Merida Scultura 300, o cursieră cu echipare Tiagra. Destul de entry–level însă altceva a fost ce m-a impresionat foarte mult. Geometria cadrului este incredibil de bine gândită. Mărimea M/L s-a potrivit perfect cu înălțimea mea de 178. La deal pedalam într-o poziție excelentă indiferent de locul în care țineam mâinile pe ghidon – de sus, pe manșoane sau de jos. Nu mai spun la vale. Stând cu mâna de jos simțeai că ești efectiv una cu bicicleta, putând să iei virajele și cu 60 la oră.

BikeFun este una dintre puținele companii care se implică cu adevărat în creșterea nivelului ciclismului în România. Aceste evenimente la care sunt prezenți inclusiv managerii BikeFun de la vârf, demonstrează respectul pe care îl au față de cicliști și că pentru ei nu sunt importante doar vânzările ci și relațiile cu cei care intră în directă legătură cu cicliștii. De la BikeFun Dealer, Press & Test Camp 2018 m-am întors cu zâmbetul pe buze și convins că o astfel de abordare, de susținere și promovare, este corectă.