Acum citesti
Ebike pentru DH? Sigur, de la Rotwild

Rotwild-e-DH-sideEbike-ul a devenit extrem de repede din ceva exotic o prezență banală. Începând cu bicicletele de oraș, au urmat cele de munte iar în ultima vreme au apărut un număr mare de full suspension-uri de trail cu asistență electrică. Rotwild duce revoluția electrică mai departe: R.G+ FS este un model de downhill autentic, asistat electric! Astfel, iubitorii de coborâri în viteză pe traseele de maximă dificultate nu vor mai fi nevoiți să organizeze mașini care să îi urce la intrarea pe traseu sau să cheltuie sume considerabile de bani pentru urcările pe instalațiile de cablu.

Rotwild-e-DH-motorNu există momentan prea multe informații, dar se pare că asistența electrică va fi oferită de un motor de 500 Wh cu carcasa complet din carbon. Va fi folosit același sistem de tracțiune Brose pe care Rotwild în folosește și pe restul modelelor electrice, sistem ce decuplează motorul de la transmisie atunci când acesta nu oferă tracțiune, pentru a nu frâna bicicleta. Nivelul de asistență va fi variabil, dar nu se cunosc încă detalii exacte despre numărul de trepte.

Rotwild-e-DH-shockCadrul XLS oferă o cursă a suspensiei de 200 mm și este special proiectat pentru a funcționa împreună cu amortizorul Fox X2. Brațele sistemului XLS sunt proiectate pentru a oferi amortizare bună a obstacolelor mici și o curbă progresivă spre capătul cursei.

Roțile folosite sunt de 27.5 iar cadrul oferă spațiu pentru anvelope de 2.6. Un lucru foarte rar întâlnit la o bicicletă de DH este prezența unei tije dropper, dar acest model este proiectat și pentru urcare, nu doar pentru coborâre!

Rotwild-e-DH-front-angleUnghiul furcii este de 63.5 grade, dar acesta se poate regla cu +/- 1.5 grade. Chain stay-urile pot fi reglate la 450 sau 465 mm la mărimea M, mărimea L având valoarea minimă de 462.5 mm. Vor fi disponibile doar mărimile M și L.

Rotwild-e-DH-geo-largeSunt disponibile două versiuni de echipare, EVO și PRO, care împart un număr considerabil de componente, modelul mai ieftin PRO are totuși și diferențe care duc la scăderea prețului. Cea mai mare diferență este la furcă, la PRO aceasta fiind single crown cu o cursă de 180 mm, un compromis destul de mare pentru o bicicletă scumpă de DH. De asemenea, transmisia este 1×10 față de 1×11 la modelul EVO.

Rotwild-e-DH-specsInformații suplimentare au să apară curând pe pagina producătorului, după lansarea oficială de la Eurobike.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

20 − fourteen =