Acum citesti
Cel mai mic suport de bicicletă din lume, pentru automobile

Până în prezent, am putut vedea diverse soluții de transportat bicicleta, fie pe plafonul automobilui, fie pe cârligul acesteia, fie în interior. Acum însă, lucrurile s-au schimbat. Cineva din cadrul companiei Seasucker a avut o idee bună, pe care a denumit-o Hornet și pe care a transformat-o într-un produs care deja bate orice record, la categoria de cel mai mic suport de bicicletă din lume.

Bicicletă, da, la singular, deoarece dacă analizez amplasamentul pe hayonul automobilului, nu-mi dau seama cum ar putea încăpea două biciclete una lângă cealaltă. De asemenea, nu este foarte clar dacă acest suport va putea fi utilizat și pe alte automobile, în afară de break-uri și hatchback-uri. Posibil să se poată.

Una peste alta, Seasucker Hornet este extrem de ușor de utilizat, cântărește foarte puțin și este aproape, invizibil.

via Seasucker

Vezi Comentarii (16)
  • Mi se pare total nesigur.
    Pai in curbe cadrul bicicletei va pivota si saua va freca caroseria masinii, se va balangani mai pe romaneste.
    Singurele puncte de fixate sunt coarnele, iar cadrul este la voia lui.

  • APrerea mea e ca este inutilizabil. Daca urmariti filmuletul veti vedea ca se fixeaza doar coarnele (asigurate in plus de o coarda). Partea cu saua nu am vazut ca se ancoreaza.

    Sunt curios cum se comporta la o curba mai agresiva sau la „asfaltul” nostru de tara.

    Ca sa va faceti o idee incercati sa tineti bicicleta in aer doar de coarne si miscati-o cu totul.

  • Inutil pentru ca, asa cum au scris si restul, cadrul are liber sa pivoteze din head-tube. La orice curba, si una usoara, va zbura catre noi orizonturi. Plus ca ventuzele alea nu imi inspira cea mai mare incredere. Daca da o ploaie cand esti pe drum cu bicla si intra umpicut de apa si gata, se desprind ventuzele? Eu consider ca sunt mult mai mari sanse sa cedeze ventuzele decat sa se rupa un suport metalic.

    Pe scurt: nu. O idee simpatica dar nesigura si total incompleta.

  • Da, era interesant un filmulet cu comportarea lui in mers. Pe de alta parte n-ar fi vandut un astfel de produs cu 184$ daca n-ar functiona…. zic si eu :).

  • Ca sa fiu cat se poate de civilizat despre porcaria asta, am sa spun ca o sa atarne ca o coada de magar in spatele masinii, o sa cada la primele curbe pe 2-3 serpentine, ventuzele o sa ia ceva microparticule de praf care au dimensiunea moleculara mai mare decat a aerului in general si o sa se dezumfle…. MAI ZIC??? :))

  • @bucata: la fel mă gândesc și eu. Cum să vinzi ceva ce nu este sigur? Mai ales în State unde ai nevoie de o grămadă de aprobări înaintea lansării unui produs. Probabil asigurarea bicicletei se face altfel pe hayon, doar că nu arată ei tot ce trebuie.

  • Salut. Ideea ii relativ buna desi toti o blamati. Intradevar doar asigurata ca si in filmulet bicicleta va pendula, DAR, toata problema se rezolva cu 2 cordeline ( ne-elastice) care se prind de la extremitatile ghidonului la saua. Practic se creaza un triunghi care impiedica bicicleta sa se deplaseze in lateral. Cat despre prinderile pe luneta, singura problema poate sa apara daca aceasta este murdara cand se monteaza ventuzele. Credeti-ma ca am vazut astfel de ventuze (desigur mai mari dar cu acelasi principiu) care se folosesc la montarea vitrinelor si a peretilor din sicla si credeti-ma ca acestea cantaresc mai mult decat o bicicleta. Pentru toti conservatorii ramane solutia cu suportul metalic…. pentru cei deschisi spre ceva nou avem solutia de fata. Spor la pedalat

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

6 − four =