Acum citesti
Canyon a anunțat noile Ultimate/Aeroad CF SLX Disc

Canyon_Ultimate-CF-SLX-Disc_carbon-all-around-lightweight-disc-brake-road-race-bike_Katusha-pro-team_completeCanyon urmează și ei șirul evoluției prezentând versiunea cursierei lor de Pro Tour cu frâne pe disc. Anunțate de câțiva ani, Ultimate CF SLX Disc și Aeroad CF SLX Disc sunt acum o realitate și vor fi folosite de echipele Katusha și Movistar imediat ce UCI își va da acordul.

Ultimate CF SLX Disc

Canyon_Ultimate-CF-SLX-Disc_carbon-all-around-lightweight-disc-brake-road-race-bike_Katusha-pro-team_frameset-angledAmbele biciclete au cadre inspirate de modelele corespondente cu frână pe jantă. Ultimate are aceleași tuburi cu formă în D optimizată aerodinamic și headtube-ul în formă de clepsidră, prinderea tijei de șa integrată, precum și opțiuni pentru pipă integrată.

Canyon_Ultimate-CF-SLX-Disc_carbon-all-around-lightweight-disc-brake-road-race-bike_Katusha-pro-team_rear-endO diferență evidentă este dispariția brațului dintre seat-stay-uri care folosea ca suport pentru frână, eliminare care deschide puțin zona, dar limitarea dimensiunilor anvelopelor se face la chainstay-uri. Acestea din urmă au fost reproiectate, fiind mai drepte și având inclusă o inserție de aluminiu în jurul axului thru de 12 mm al roții din spate. Acestea ar trebui să îmbunătățească rigiditatea zonei din spate a bicicletei.

Canyon_Ultimate-CF-SLX-Disc_carbon-all-around-lightweight-disc-brake-road-race-bike_Katusha-pro-team_cocpitÎn față furca rămâne destul de subțire, cu foarte puțin material înfășurat în jurul prinderilor de aluminiu pentru axul thru de 12 mm din față.

Aeroad CF SLX Disc

Canyon_Aeroad-CF-SLX-Disc_carbon-lightweight-disc-brake-aero-aerodynamic-road-race-bike_Movistar-pro-team_completeȘi cadrul Aeroad a suferit schimbări minime pentru versiunea pe disc, forma tuburilor 3:1 Trident 2.0 aerodinamică rămânând neschimbată, la fel și spațiul îngust pentru roata din spate.

Canyon_Aeroad-CF-SLX-Disc_carbon-lightweight-disc-brake-aero-aerodynamic-road-race-bike_Movistar-pro-team_framesetSingura diferență notabilă sunt chainstay-urile ce coboară ceva mai mult în spate pentru a încorpora axul thru de 12 mm. Supradimensionarea acestora a fost necesară pentru a mări rezistența în zona frânei. Este de așteptat o îmbunătățire a rigidității zonei din spate a bicicletei, pe placul sprinterilor.

Canyon_Aeroad-CF-SLX-Disc_carbon-lightweight-disc-brake-aero-aerodynamic-road-race-bike_Movistar-pro-team_rear-wheel-cutoutBrațele drepte ale furcii nu au fost schimbate, în afară de includerea axului thru de 12 mm. În imagini apar însă și noile frâne pe disc de la Campagnolo, primele din istoria firmei.

Canyon_Aeroad-CF-SLX-Disc_carbon-lightweight-disc-brake-aero-aerodynamic-road-race-bike_Movistar-pro-team_fork-legsLa fel cu restul producătorilor, Campagnolo așteaptă rezultatele testelor din curse pentru a ieși pe piață cu versiunea finală a frânelor pe disc, dar acestea par destul de bine realizate și gata de producție.

Canyon nu a anunțat data de la care vor fi disponibile bicicletele, ele rămânând momentan exclusiv pentru cicliștii profesioniști. Doar după testarea de către aceștia, Canyom a anunțat că ele vor fi disponibilie pentru public. Acest lucru s-ar putea întâmpla chiar în primăvara anului 2017!

Informații preluate de pe bikerumor.com

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

10 + fifteen =