Acum citesti
Bontrager Aeolus, roțile care merg cu orice fel de cursieră

Divizia de roți a celor de la Trek, între timp devenită o marcă în sine, și-a recalibrat oferta de roți pentru cursiere, astfel încât să răspundă cât mai multor nevoi și să fie compatibile cu toate soiurile de cursiere. Bontrager a pregătit câteva noi versiuni ale Aeolus pe care le-a configurat în atâtea versiuni că uneori e greu de crezut că vorbim de un singur model care îmbracă atâtea forme.

bontrager
Butuc pentru frâne pe disc compatibil Shimano Centerlock

 

Pe scurt, Aeolus va putea fi achiziționat în 4 profiluri diferite de jantă (30, 50, 70 și 90mm), primele două se găsesc și în varianta pentru frâne pe disc, cu sistem compatibil Shimano Centerlock, iar toate vor avea atât variantă de anvelope clasice, cât și de baieuri.

Totuși, Bontrager nu se rezumă la aceste trăsături. În cazul roților pentru anvelope clasice, greutățile versiunilor au scăzut simțitor, cu până la 110 grame/pereche, și sunt compatibile și cu sistemul tubeless ready. Astfel, cea mai ușoară variantă, Aeolus 3 TLR D3 clincher, va cântări 1.356 de grame, remarcându-se ca un set potrivit pentru cățărători, păstrând în același timp un profil mai înalt al jantei (30mm) care asigură nu doar o idee mai multă aerodinamică, ci și niște rezistență în plus, în caz că nu vezi gropile de pe drum. La polul opus al orientării se află Aeolus 9 TLR D3 clincher, care indică 1.812 grame când sunt puse pe cântar, dar sunt însoțite de un avantaj aerodinamic consistent.

În același timp, mare parte din noile adăugiri ale gamei se concentrează pe roțile pentru anvelope, căci în materie de roți pentru baieuri, singurele iterații care lipseau din portofoliul Bontrager erau cele compatibile cu frânele pe disc. Această actualizare a adus două perechi de roți de baieuri (Aeolus 3 Disc D3 și Aeolus 5 Disc D3), cu greutăți de 1.150, respectiv 1.295 de grame, care vin în completarea unei oferte deja consistente a acestui fel de roți, care poate fi consultată pe site-ul oficial.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

four + 18 =