Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Berliner Fahrradschau este de 5 ani organizatorul evenimentului International Cycling Lifestyle, iar cu ocazia organizării celei de a 6a ediţii, anul viitor pe 20 martie, compania a decis lansarea unei biciclete aniversare în ediţie limitată – BFS ThinBike, în cooperare cu Schindelhauer Bikes.
Deja câştigătoare a premiilor Red Dot Design şi iF Design, ThinBike primeşte încă o serie de îmbunătăţiri prin care bicicleta devine şi mai interesantă. Perfectă pentru traficul urban ThinBike este gândită să meargă bine, dar şi să ocupe puţin spaţiu în casă. Se vor produce însă doar 25 de bucăţi.
Însă numele ThinBike nu este întâmplător. Chiar dacă mai puţin, bicicleta se pliază în aşa fel încât să nu ocupe mult spaţiu când nu este folosită. Pipa cu quick release permite rotirea în lateral la 90 de grade a ghidonului fără a roti şi roata, iar pedalele pliabile ajute şi ele la obţinerea unui profil îngust, „subţire”.
Mai important este însă faptul că Schindelhauer a dorit să realizeze o bicicletă care, deşi mai mică, se manevrează ca o bicicletă de dimensiuni normale şi care totuşi se pliază într-o anumită măsură. Pentru aceasta firma a ales roţile de 24 inch şi un ampatament mare. Pentru această ediţie limitată a fost inclus în pachet şi un suport de instalat pe perete unde poţi agăţa bicicleta când nu o foloseşti.
Cât priveşte echiparea, suplimentar faţă de butucul spate SRAM Automatix cu două viteze şi transmisia pe curea Gates Carbon Belt Drive bicicleta dispune de far Supernova E3 Pure Dynamo şi butuc faţă cu dinam Shutter Precision SP-8 plus tijă de şa LightSkin cu stop integrat. Nu în ultimul rând BFS ThinBike este dotată cu aripi şi portbagajul Voroop peste roata faţă.
Preţul pentru varianta standard cu două viteze, fără accesorii, este de 1.500 euro.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.