Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Noul antifurt Litelok este destul de diferit în comparaţie cu ce există azi pe piaţă. Eram obişnuiţi să obţinem securitate mai mare doar dacă măream grosimea antifurtului, indiferent dacă vorbim de U-lock, lanţ, cablu sau zale. Secretul celor de la Litelok constă în materialul Boaflexcore folosit ce este alcătuit din mai multe straturi, fiecare optimizat pentru a rezista unui anumit tip de agresiune. Faptul că sunt toate puse laolaltă face ca acest antifurt să fie extrem de rezistent, uşor şi flexibil.
Lacătul este fabricat dintr-un oţel aproape indestructibil, iar mecanismul se închide fără cheie. Antifurtul are o lungime de 736mm şi cuprinde obiecte cu un diametru maxim de 234mm. Greutatea este de sub 1 kg.
Există şi opţiunea denumita Twin Litelok prin care poţi dubla lungimea antifurtului sau poţi lega cadrul cu două antifurturi obţinând de două ori mai multă securitate. Partea bună este că opţiunea Twin dispune de broască ce foloseşte aceeaşi cheie. Aşadar dacă foloseşti două astfel de antifurturi nu ai nevoie şi de două chei diferite. În total însă vei dispune de 4 chei identice (câte 2 pentru fiecare lacăt).
Preţul iniţial pentru acest produs este de 112 euro pentru simplu şi 216 euro pentru Twin.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.
” iar mecanismul se închide fără cheie”
„Partea bună este că opţiunea Twin dispune de broască ce foloseşte aceeaşi cheie.”
„… nu ai nevoie şi de două chei diferite”
Pai, este cu cheie sau fara? 🙂
Inchiderea este fara cheie, deschiderea este cu… cheie 🙂
este cu cheie. se inchide fara si se deschide cu.
Si nu e chiar asa de impenetrabil daca ai un cleste cioc de papagal e floare la ureche sa il tai …