Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Obiceiurile spun că niciun lacăt sau antifurt nu este perfect și de nepătruns ci doar că la cele mai bune, doar durează mai mult până când sunt deschise. Se pare însă că în cazul antifurtului Forever-Lock situația se schimbă. Lacătul nu poate fi spart decât cu forță brută, timp aproape nelimitat la dispoziție și scule specializate.
Forever-Lock arată normal la prima vedere, ca un U-Lock obișnuit. Însă aici asemănările se termină pentru că broasca cheii este cu totul diferită față de orice ai mai văzut până acum. Pentru început nici nu vei știi unde trebuie să introduci cheia. După ce descoperi locul vei afla că la interior nu se vede nimic, nicio fantă unde ar trebui să intre cheia furnizată. Practic, pentru a deschide lacătul cheia trebuie introdusă într-ul locaș special după cere o vei învârti însă nu direct cu mâna ci prin intermediul altei părți mobile a lacătului.
De asemenea nici forța brută nu îți va fi prea de folos întrucât metalul este de calitate extrem de bună. Vei avea nevoie de scule profesionale și zeci de minute de tăiat pentru a reuși să desfaci acest antifurt.
Recent Forever-Lock a venit și cu o îmbunătățire. Cheia nu mai este de tipul celor cu gropițe ci de tip “slider”. În acest fel noua cheie nu mai poate fi copiată. În plus acum pinii din butuc nu mai sunt susținuți de arcuri, care i-ar fi putut da de gol pe cei activi.
Pentru bicicleta antifurtul este disponibil în varianta U-Lock și varianta cu cablu. Însă broasca este folosită și pentru antifurt moto la discul de frână sau la broasca pentru ușa de locuință. Prețurile pentru antifurtul Forever-Lock V2 variază între 89,99 $ și 139,99 $ în funcție de model. Modelul vechi V1 are preț redus până la epuizarea stocului.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.
A cam uitat inventatorul ca la U-lock’uri nu mai sta hotul cu tot felul de instrumente mici sa il sparga. Totusi v1, v2 v 1243854, tot aia. https://www.youtube.com/watch?v=H4f1H6mYHOI,
https://www.youtube.com/watch?v=UGHjW3ZbCT8
Era frumos daca inventa un material super avansat care nu se lasa taiat de flex sau unul care nu cedeaza la temperaturile azotului. Treaba cu „minute bune” mi’e greu sa o cred.
Apa de ploaie.
Un hot obisnuit n-o sa-l desfaca niciodata in timp util pe strada sau pe scara blocului in liniste. Si ca sa il iei cu tot cu stalp si bicicleta in laboratorul tau personal unde iti faci o cheie cu folie de aluminiu (desigur avand in vis si cheia originala), e cam prea de tot. In plus V2 elimina treaba cu folia de aluminiu. In plus, pretul e la fel ca la un ulock bun de la Abus sau Kriptonite