Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Recent Ucraina s-a afirmat în industria velo cu noul Garbaruk un produs gândit să extindă actualele pinioane Shimano. Ansamblu de pinioane 29-35-42T se potrivea pe casetele cu 10 viteze SLX, XT şi chiar pe Sram. Acum Garbaruk lansează o nouă versiune gândită special pentru caseta Shimano XT M8000 cu 11-42T.
Noul “extender” Garbaruk dispune de combinaţia 32-45T care va mări cu 12,5% plaja casetei XT cu 11 pinioane 11-40T sau cu 7% faţă de varianta 11-42T. Pinioanele 32-38-45 vor înlocui pinioanele 31-35-40 sau 32-37-42 ale casetei M8000. Cele trei pinioane din oţel instalate cu nituri pe un spider din aluminiu vor avea un preţ de 100 euro pe care îi adaugi la preţul de 120/150 euro, preţul casetei standard Shimano 11-40T/11-42T sau nu-I adaugi dacă bicicleta este deja dotată cu aceste pinioane.
Versiunea anterioară era construită pentru caseta 11-36 cu 10 viteze de la Shimano şi Sram şi înlocuia ultimele 3 pinioane mari cu un singur ansamblu de 3 pinioane unite. Se mărea astfel gama de viteze cu 17%. Casetele cu 10 viteze compatibile pentru versiunea anterioară Garbaruk sunt Shimano SLX HG81; XT M771 şi SRAM PG 1030; 1050. Preţul este acelaşi de 100 euro, greutatea anunţată fiind de 185 grame.
De asemenea ucrainenii produc extendere dintr-o bucată şi pentru casetele Shimano 29-42. Preţul pentru acesta este de 90 euro, iar greutatea este cu 80 grame mai mică. Există apoi şi un pinion Garbaruk cu 42T, la preţul de 60 euro, care poate fi adăugat la caseta 11-36 de la care se scoate pinionul 17T atunci când faci conversia la transmisiile Shimano şi Sram cu 10 viteze.
Toate produsele Garbaruk, inclusiv o gamă largă de foi wide-narrow şi direct mount, se livrează în toată lumea. Taxa de transport pentru Europa este în jur de 6 euro.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.