Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Odată cu introducerea standardului Thru Axle pentru prinderea roţii spate a bicicletei multe din sistemele de prindere a remorcilor nu au mai funcţionat întrucât erau gândite să se potrivească pe sistemul clasic QR 9mm. Acum chiar dacă deţii o bicicletă de top full suspension din carbon care, evident are un Thru Axle pe spate, nu înseamnă că nu ai vrea să o iei la o tură mai lungă de touring când ai avea nevoie de o remorcă pentru bagaje. Sau poate vrei să-ţi iei copilul cu tine în remorcă?
Intra în scenă Robert Axle Project care oferă astăzi o mulţime de variante de axuri pentru o mulţime de mărci şi tipuri de biciclete, de la fat la normale.
[vimeo id=”12753472″ width=”600″ height=”350″]Axurile sunt oferite în dimensiunile 12×177 şi 12×197 şi cu filet de 1.5mm sau 1.75mm făcându-le compatibile cu foarte multe mărci de biciclete de pe piaţă. Adaptoarele se potrivesc la remorci cu prindere pe ambele părţi ale bicicletei sau pe o singură parte. În plus poţi folosi un astfel de ax şi dacă vrei să-ţi foloseşti bicicleta pe trainer. Produsul este fabricat în Bend, Oregon SUA din aluminiu 7075 cu capete din oţel inoxidabil. Preţul variază între 55 şi 60 Euro în funcţie de model.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.