Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Honda Civic Tourer este la ora actuală oricum cel mai spaţios break din clasa compactă, modul în care design-ul îmbină liniile sportive cu aranjarea spaţiului fiind incredibil. Practic te surprinde imediat la deschiderea imensului portbagaj care se duce mult şi în jos.
Honda Civic Tourer Active Life este un concept care se foloseşte de tot acest spaţiu imens pentru a-l pune la dispoziţia cicliştilor. Astfel, maşina este capabilă să transporte în interior două persoane cu bicicletele şi toate accesoriile de care ar avea nevoie înainte, în timpul şi după tură.
Amplasarea rezervorului de combustibil în centrul maşinii a permis crearea unui spaţiu foarte adânc între roţile din spate, care permite furcilor bicicletei să stea vertical. Suporţii de bicicletă se pot rabata în afară şi vor funcţiona ca şi stand de reparaţii, luminat de lămpile din spate ale maşinii, la umbra hayonului.
Peste tot se află numeroase spaţii de depozitare pentru sticle, căşti şi alte mărunţişuri, inclusiv o pompă cu compresor integrată.
Forma aerodinamică şi motorul diesel de 1.6 i-DTEC fac maşina să fie ecologică şi economică, modelul standard obţinând într-un tur de 25 de zile prin Europa un consum mediu de 2.82 l/100!!! În realitate, consumul nu creşte peste 5, dar sincer noi la freerider.ro am prefera versiunea 1.8 pe benzină, prietenii ştiu de ce 🙂
În lateralele portbagajului se află o trusă de scule, rezervor cu apă, suporţi de bidon şi multe altele.
Maşina va fi prezentată public la Frankfurt în această toamnă, dar este foarte probabil să rămână doar un concept şi să nu ajungă să fie o opţiune la dealeri…
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.