Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Piața de biciclete din România a avut o dezvoltare constantă în ultimii ani, ceea ce a făcut fericiți mulți veloromâni. În subsidiar a crescut numarul de magazine, de ateliere de reparații, de concursuri și ture de antrenament. Și s-a creat astfel pretextul pentru a se pune pe roate o nouă companie care se numește VELOROMANIA.
Proiectul a fost inițiat de trei prieteni bicicliști, bazându-se pe infrastructura logistică și experiența unei agenții de turism intern și internațional de 10 ani.
Astfel, VELOROMANIA a lansat două concepte care completează omogen industria velo din România: – veloturism (preponderent EXPLORE ROMANIA BY BIKE) și – cardurile de discount și fidelitate VELOROMANIA.
În momentul de față proiectul de veloturism este încă devreme să fie lansat, pe temeiul faptului că ei tocmai deruleaza un concurs de strâns trasee din țară (weekend sau sejur, detalii pe pagina de FB).
Cardurile VELOROMANIA au fost însă lansate. Este un concept nou și foarte binevenit care își propune să strângă comunitatea bicicliștilor la nivel național și să distribuie gratuit carduri înseriate cu care bicicliștii să își poată cumpăra produse și servicii de la toți partenerii VELOROMANIA. Astfel, campania VELOROMANIA se desfășoară în paralel pentru distribuția lor la bicicliști și atragerea de magazine partenere și firme din industria velo care să acorde reduceri posesorilor de carduri. VELOROMANIA își propune să distribuie carduri la toți bicicliștii din România până la finalul anului și estimează că va avea aproximativ 100 de parteneri care să acorde discount-uri atractive. Toate acestea vor fi publicate pe site-ul companiei www.veloromania.ro.
Ce sunt cardurile?
Ca şi definiţie, sunt carduri de fidelizare a posesorilor acestora raportat la reţeaua VELOROMÂNIA
Ce fel de carduri există şi cum funcţionează?
Cardurile sunt de trei tipuri:
i. carduri nenominalizate (deja lansate);
ii. carduri nominalizate (se vor lansa mai târziu);
iii. carduri abonament (nominalizate şi având înscrisul “VIP” – se vor lansa mai târziu).
Descrierea cardurilor:
i. cardurile nenominalizate (au tipărit doar un număr – familie dedicată de numere)
- se emit anticipat şi sunt transmisibile;
- se vor tipări în calupuri de 2.500 bucăţi şi se vor distribui gratuit prin reţeaua de parteneri VELOROMÂNIA;
- nu sunt purtătoare de puncte de fidelitate;
- permit doar achiziţia de produse/servicii din reţeaua VELOROMÂNIA la preţ redus, conform promoţiilor disponibile.
Cine poate fi partener VELOROMÂNIA?
- orice firmă / persoană juridică / fizică autorizată care comercializează produse sau servicii din domeniul ciclistic sau anex acestuia;
- acele servicii / produse direct corelate cu segmentul velo vor avea întâietate în a fi promovate în pofida celor mai puţin relevante faţă de segmentul veloturistic;
- ca să devină un astfel de partener membru VELOROMÂNIA va trebui să ia legătura cu unul din reprezentanţii acesteia şi să îşi prezinte propunerea de aderare. Aceasta va fi formalizată printr-un acord de parteneriat tipizat şi imediat promovată. Simplu, nu?;
- Din reţeaua VELOROMÂNIA orice partener poate ieşi voluntar sub rezerva încheierii tuturor angajamentelor comerciale în lucru.
Care sunt avantajele de a fi partener VELOROMÂNIA?
- acces la un număr de clienţi mai mare;
- un brand mai prietenos cu piaţa;
- promovarea transparentă a conceptului de piaţă competitivă;
- creşterea cifrei de afaceri;
- constanţa în încasări;
- identificarea necesităţilor pieţii ancorate în realitate.
Care sunt avantajele de a fi posesor de card VELOROMÂNIA?
- acces la produse şi servicii din segmentul ciclistic la preţuri mai mici;
- posibilitatea utilizării punctelor de fidelitate în întreaga reţea;
- obţinerea de avantaje financiare de la întreaga reţea;
- servicii de calitate integrate în pachete speciale.
FreeRider.ro este susținător al proiectului Veloromania.
Rămâi la curent, accesând pagina de facebook a Veloromania.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.