Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Vă mai amintiți cum povesteau părinții noștri că au supraviețuit cutremurului din 77? Cam așa m-am simțit eu astăzi, într-un fel biruitor, după ce am încheiat o tură de probă cu un MTB mai vechi de 20 de ani. Nu fără dureri de spate sau de încheieturi, însă cumva mi-a amintit de perioada pe când aveam 16 ani și mă dădeam pe aceste dealuri și munți cu… ce apucam.
Bicicleta aceasta însă este mai avansată decât Raxon-ul pe care-l dețineam la acea vreme. Transmisia 3×8 Shimano XT era aproape vârf de gamă la acea vreme (la fel ca-n prezent de altfel), frânele erau o operă de artă (cel puțin eu așa le consider și acum), iar furca un element care mai atenua din șocuri. Ghidonul extrem de îngust mai este folosit astăzi doar de cei cu biciclete fixie, ca să se poată strecura ușor prin trafic, pe când standardele sunt destul de învechite sau folosite astăzi doar pentru biciclete ultra-entry-level: prinderi QR9 pentru roți, headtube de 1 inch, cheiță de șa integrată, prinderi de v-brake și… în mod absolut spectaculos, 3 prinderi de bidon! Cadrul din CrMo are țevi triple butted, iar elementele de confort precum șaua sau manșoanele sunt extrem de dure.
Despre cum a fost cu bicicleta pe munte în dimineața aceasta, v-am povestit în filmul de mai jos, pe care vă invit să-l urmăriți:
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
He He! Cu o asemenea bitza am trecut în anii 90 Ceahlăul, Tiblesul si Muntii Maramuresului Am luat-o second cu 100 de mărci. Nu avea suspensie dar si-a facut treaba.
In ce locatie a fost filamat?
Zona Câmpulung Muscel, acolo unde ne desfășurăm activitatea. 🙂
Am avut un mongoose asemanator doar ca era albastru. Foarte fain si usor de altfel