Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Proaspăt întors de la Campionatele Naționale de Downhill din Ungaria, cu un meritat loc 5, Akos Istvandi este unul din personajele de pe scenă care reușesc mereu să te surprindă cu ceva, fie că e vorba de trick-uri, de felul în care se dă la vale sau chiar de bicicleta sa. Iar astăzi îl avem invitat în rubrica Bike Check, ca să putem saliva împreună la Santa Cruz-ul său, un V10 Carbon din 2015.
Dupa ce mi-am luat ramas bun de la bicicleata mea de sezonul trecut, Santa Curz V10 2104 cu roti de 26, incep sezonul 2017 pe roti de 27,5 impreuna cu un killer de Santa Cruz V10 2015 Carbon C marimea L, cumparata si adusa din Anglia chiar din Caerphilly, Wales.
Am avut de schimbat niste piese, cum ar fi suspensia de pe fata. Bicicleta a fost cumparata cu Fox 40 Performance, care este o furca pe arc, si fiind super grea, in scurt timp am decis sa incerc un Rock Shox Boxxer WorldCup (facand schimbul, am scapat de 450 de grame).
Amortizorul spate este un Fox DHX RC2 de care nu sunt multumit deloc, urmeaza sa fie inlocuit, cand fondurile o sa permita treaba asta. Dupa o experienta neplacuta chiar in timpul unui race, am decis sa fac mutarea de pe frane Sram Guide pe Shimao Saint (again Saint Rules), cele mai faine frane testate vreodata. Mai am de schimbat discurile care sunt niste discuri stock, grele si inutile. Schimbatorul este Zee, sunt foarte multumit de el, actioneza perfect si nu produce sunete nici pe trasee sparte.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.