Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Pentru modelele anului acesta Dahon a lansat biciclete care bifează fiecare nivel de preţ. De la single speed la Rohloff şi mini sisteme full suspension cu siguranţă vei găsi una care să te satisfacă în cazul în care cauţi aşa ceva
Dahon Boardwalk S1 este un single speed pliabil ce costă 299$ şi vine dotat standard cu portbagaj spate, aripi şi cric. Având doar 12,5 kg putem spune că este o bicicletă pliabilă foarte bună.
Dahon Cia D7 2014 este o bicicletă cu cadru tip step-through ce dispune de un butuc spate Shimano cu 7 viteze interne. Bicicleta dispune, de asemenea de manşoane şi şa ergonomice. Având un preţ de 779$ bicicleta are doar 12,5 kg şi se pliază la o dimensiune de 38 x 78 x 67 cm.
Dahon Mu P8 este dotată cu o transmisie cu 8 viteze şi este prezentată de Dahon ca fiind „cea mai versatilă bicicletă Dahon bună la toate”. Având o greutate de doar 11,6 kg bicicleta a fost gândită să fie potrivită pentru ture lungi de week-end.
Dahon Vybe C7 are un schimbător cu 7 viteze şi o greutate de 12,3 kg.
Ajungând la segmentul mai scump găsim Dahon Mu Rohloff. Această bicicletă este un model performant care dispune de rutare internă a cablurilor, frâne hidraulice pe disc Magura MT6 şi, evident, butucul spate Rohloff la care s-a adăugat o transmisie pe curea Gated Carbon Drive. Bicicleta costă 5.500 $ şi are o greutate de 12 kg.
Un alt model de vârf este Dahon Mu SL care foloseşte un cadru similar cu cel de la modelul Rohloff însă dispune de roţi cu spiţe Formula, frâne de cursieră Sram Apex şi o transmisie cu 10 viteze Sram. Preţul recomandat este de 1.599 $ iar greutatea specificată este 10,5 kg.
Dahon Jetstream P8 foloseşte o configuraţie unică a suspensiei care nivelează foarte bine drumurile mai puţin plăcute. Dahon spune că cinematica suspensiei este de provenienţă germană la care se adaugă un shock spate X-Fusion. Transmisia este de la Shimano, cu 8 viteze la care se adaugă frânele mecanice pe disc Winzip. Biciclete cântăreşte 13,5 kg şi costă 1.349$.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.