Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Șeile mai scurte și mai late au început să câștige teren în ultima vreme. Dacă o șa normală are în general o lungime de aproximativ 280 mm, noile Scratch M5 de la Prologo ajung la 250 mm. Ideea acestor șei este ca ciclistul să stea mai în spate.
Însă “nasul” mai scurt al șeii nu este singurul element care ajută la o poziție mai bună pe bicicletă. Scratch M5 folosește un profil rotunjit care se pare că se potrivește cu o gamă largă de cicliști. Prologo spune că se potrivește la majoritatea bărbaților și femeilor. Șaua are de asemenea o extensie a railurilor de 15 mm, ceea ce înseamnă un reglaj față-spate suplimentar posibil la această șa. În plus, nasul mai scurt elimină materialul suplimentar care nu este necesar. Pentru unii acest lucru poate însemna chiar eliminarea unor puncte de presiune.
La fabricarea noii Prologo Scratch M5 s-au folosit „segmente” de spumă. Amplasarea lor a fost gândită împreună cu Universitatea din Milano, ele având densități diferite de-a lungul și de-a latul șeii. Segmentele oferă mai multă sau mai puțină susținere acolo unde este nevoie. Fiecare segment are specificațiile proprii de comprimare și revenire. Structura șeii este asigurată de șasiul construit din carbon. Acest material menține constante în timp performanțele noii M5, prevenind „lăsarea” șeii.
Noua Prologo Scratch M5 este disponibilă în culorile alb și negru și în versiunile normal sau Pas (cu decupaj central). Railurile pot fi din aliajul Tirox – la prețul de 129 $ sau din carbon întărit cu kevlar – la prețul de 199 $. Dimensiunile sunt de 250×140 mm, iar greutățile variază între 129 g și 189 g.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.