Acum citesti
Părerile expozanților despre ExpoBike 2014

Am cerut părerea voastră despre expoziția ce tocmai s-a încheiat, pe pagina noastră de Facebook. Astăzi am dorit să aflăm părerea și expozanților despre această ediție și am primit câteva răspunsuri de la cei prezenți, pe care le publicăm mai jos.

expo_pareri_expozanti

Roxana Bituleanu, reprezentant Moș Ion Roată, ne spune că a fost mulțumită de organizare, dar că au fost mai puțini expozanți și mai puțini vizitatori ca anul trecut, din două motive: publicitatea evenimentului a lăsat mult de dorit (clienții cu care s-a discutat la magazinul din București știau de expoziția din Piața Constituției sau nu știau de niciuna, iar în alte orașe nici vorbă) și vremea a fost neprielnică.

Lucian Contraș, reprezentantul Sprint Bike, s-a plâns de asemenea de promovare, de organizarea dezastroasă, de numărul de vizitatori mult mai puțini decât la edițiile precedente și a amintit de faptul că organizatorul a uitat că evenimentul include și ExpoBike-ul, nu doar evenimentul moto. Frigul și condițiile extreme pentru expozanți au fost de asemenea menționate pe lista nemulțumirilor. Un punct bun a fost reprezentat totuși de standurile expozanților, mai bine aranjate și cu investiții mai mari în imagine.

Andrei Cristescu, Perfectbike: Organizare slabă fără mare interes probabil și pentru faptul că e singurul târg/expo de profil din România. Fără reclamă, mulți clienți n-au știut că a avut loc expo. Locația nu e cea mai fericită. Asta s-a văzut în numărul de vizitatori și de expozanți.

Anca Bănică, reprezentant Biciclop, ne-a declarat: din pacate organizarea ne-a cam dezamagit din cateva puncte de vedere, asa ca nu prea avem cuvinte de lauda. Cel mai neplacut a fost ca nu s-au luat masuri pentru incalzirea ambelor hangare (in cel de-al doilea era mai cald decat in primul) si din cauza acestui aspect foarte multi vizitatori erau zgribuliti, grabiti si nu se puteau bucura in totalitate de experienta la stand. In plus, invitatii trebuiau sa astepte afara in frig pana venea cineva sa ii ridice de la intrare, intrucat nu s-a realizat o lista cu invitati pe care acestia sa se poata regasi simplu si rapid, fara interventia noastra. Iar cei care s-au incumetat sa vina pe bicicleta au avut probleme in gasirea unui loc in care sa isi lege bicicleta in siguranta. Un alt lucru pe care l-am observat a fost ca foarte multi biciclisti cu care am vorbit zilele acestea nu aflasera de eveniment, deci inclusiv partea de promovare nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.
Ca sa inchei intr-o nota optimista, ne-am bucurat ca muzica a fost mult mai buna decat anul trecut si de faptul ca in ciuda vremii urate au fost destul de multi vizitatori, inclusiv parinti cu copii asa ca speram sa avem parte de un nou sezon cu si mai multe biciclete pe strazi.

Radu Boteanu, Cross Bike: Nu stiu daca doar din cauza vremii proaste a fost un numar redus de vizitatori sau si din cauza ca nu prea s-a stiut de Expobike. Cred ca totusi lipsa de promovare a fost principalul vinovat. Neparticiparea unor distribuitori importanti din domeniu este o alta intrebare la care ar fi interensant sa aflam raspunsul. In formula actuala a targului, participarea la o editie viitoare este mai putin probabila.

Reprezentații bbyXsport, importator CTM: Lipsa de promovare din partea organizatorilor, dar si din partea expozantilor (nu am vazut ca in anii trecuti reclame in online din partea lor). Vremea capricioasa a tinut probabil oamenii in casa, insa eu personal nu cred ca este un motiv prea bun, real, cheltuleile pentru Bucuresti sau provincie cu deplasarea catre salon (Baneasa fiind departe pentru majoritatea bucurestenilor) la care se aduna si intrarea 20 lei fac ca omul sa renunte la vizitarea salonului chiar daca vremea ar fi fost ca cea de anul trecut. Se ridica intebarea cati vor mai participa la anul in conditiile in care se vede clar ca deja au inceput de la an la an sa lipseasca din importatori, toti fiind din ce in ce mai nemultumiti de cheltuielile enorme, timp pierdut, frig si lipsa vizitatorilor. Per total pentru noi salonul a fost o reala surpriza atat dealerii cat si clientii fiind mult mai interesati de bicicletele si accesoriile CTM si RavX. Numarul dealarilor a crescut considerabil anul acesta inainte de salon dar si dupa. Tinand cond ca numarul de vizitatori a fost mult sub cel de anul trecut salonul pentru noi ca si rezultate pozitive a fost peste cel de anul trecut, pacat inca o data repet, de lipsa promovarii etc.

Vezi Comentarii (6)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

1 × 5 =